کد خبر: ۵۹۶۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/ آغاز توزیع کارت آزمون از 9 تیر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه کار شرکت در آزمون سراسری از ۹ تیر ماه توزیع می‌شود، گفت: اطلاعیه مربوط به زمان دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/ آغاز توزیع کارت آزمون از 9 تیر
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری ۹۸ برای رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) با رقابت تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب برگزار می‌شود و نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ از امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنکور امسال تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۷۸ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، تعداد ۶۳۷ هزار و ۹۴ نفر در گروه علوم تجربی، ۲۸۲ هزار و ۱۵۱ در گروه آزمایشی علوم انسانی، تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۹ نفر در گروه آزمایشی هنر و مابقی نیز در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه‌های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت، روی سایت سازمان سنجش قابل دسترسی خواهد بود. کلیه داوطلبان لازم است نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون در مهلت مقرر اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی، صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین