کد خبر: ۵۹۶۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

واکنش پامپئو به تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران را «بخشی از کارزار فشار حداکثری دولت» علیه ایران توصیف کرده است.
واکنش پامپئو به تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران
آفتاب‌‌نیوز :

پامپئو با تکرار اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفته است: «تنها مسیر رو به جلو برای ایران، مذاکره بر سر یک توافق جامعه است که به مجموعه‌ای از رفتارهای ثبات‌زدای این کشور بپردازد. تا زمانی که این اتفاق رخ دهد، کارزار ما برای منزوی‌سازی دیپلماتیک و فشار حداکثری اقتصادی ادامه خواهد یافت.»

جمهوری اسلامی ایران هنوز به تحریم‌های تازه آمریکا واکنشی نشان نداده، اما ظریف پیش از این تأکید کرده بود که تهران سیاست فشاری را معادل تروریسم اقتصادی می‌داند.

امروز سید «عباس موسوی» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال اعمال تحریم‌های تازه، گفت: «آیا واقعا تحریمی بوده که آمریکا در ۴۰ سال گذشته علیه کشور و ملت ما عملی نکرده باشد و اگر کرده چه دستاوردی داشته است. این تحریم‌ها را در راستای تبلیغاتی می‌دانیم که می‌خواهند بر افکار عمومی داخلی و خارجی اثرگذاری کنند.»

وی افزود: «ما هر تحریمی را جدی می‌گیریم و یک اقدام خصمانه و در راستای تروریسم اقتصادی علیه ملت و جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ما جریان دارد می‌بینیم، ولی در اثرگذاری این تحریم‌ها که واقعا نمی‌دانیم کجا را می‌خواهند هدف قرار بدهند در آن سود و اثری نمی بینیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
يكي به اين عباس عبدي بگه تو با اين همه هوش و آيكيو حقت را خوردن واقعا !!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین