کد خبر: ۵۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

وزیر ورزش: با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را ندارند

افراد شرور و سابقه دار که هیچ گونه ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارند نباید به استادیوم ها وارد شوند و با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را نخواهند داشت.
وزیر ورزش: با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را ندارند
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش در نشست با رئیس پلیس تهران گفت: تلاش کنیم لیگ برتر آینده با کمترین مشکلات و توام با شادی و امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان،مسعود سلطانی فر در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم ها ناجا و یگان ویژه گفت : ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل پنجاه میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب و تماشاگر نما به بهانه های واهی این وضعیت را بر هم بزنند .

وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کمک پلیس و سایر نهادهای مسئول برگزاری لیگ آینده با کمترین تنش و تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

وی ادامه داد : خوشبختانه باشگاهها برنامه های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح استادیوم هامیکند.

وزیر ورزش و جوانان گفت : افراد شرور و سابقه دار که هیچ گونه ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارند نباید به استادیوم ها وارد شوند و با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را نخواهند داشت.
وی گفت : الان موضوعی بنام لیدر نداریم همه چیز در اختیار کانون های هواداری زیر نظر باشگاههاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بایستی در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت : فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از تلاش های سردار رحیمی رییس پلیس تهران و همکارانشان در تامین امنیت ورزشگاهها گفت : استادیوم های ما باید در سراسر کشور به امکانات مور نیاز تجهیز شوند و در این مورد و همینطور بلیط فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به استادیوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بایستی برنامه های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

مسعود سلطانی فر به نشست های معاونین و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت : مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم الاجراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین