کد خبر: ۵۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

باشگاه پرسپولیس برای برانکو بلیت هواپیما فرستاد

باشگاه پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ بلیت هواپیما فرستاده و از او خواسته در تاریخ پنجم تیر در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.
آفتاب‌‌نیوز :

هر چند احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران بسیار ضعیف و شاید بتوان گفت غیرممکن است اما پرسپولیس برای اینکه روال قانونی را طی کرده باشد و بعدها در مراجع بین‌المللی اسناد و مدارک کافی برای طرح دعوا را داشته باشد، اقدام به ارسال بلیت هواپیما برای سرمربی سابق خود کرده است.

برانکو در مصاحبه اخیری که انجام داده گفته هنوز قراردادی با باشگاه الاهلی ثبت نکرده است. با این حال علت این مساله خواست برانکو برای ثبت نکردن قرارداد نیست بلکه باشگاه الاهلی می‌داند اگر پیش از فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس، قرارداد او را ثبت کند، با خطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی فیفا و پرداخت خسارت به سرخپوشان به مبلغ یک و نیم برابر مبلغ قرارداد برانکو محکوم خواهد شد.

جالب‌تر اینکه طی روزهای گذشته وکیل کروات برانکو چندین و چند بار به سرخپوشان نامه نوشته و تقاضای فسخ دو طرفه قرارداد را کرده است. البته روز پنج شنبه هفته پیش برانکو طی نامه‌ای به پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است اما این فسخ از موارد فسخ غیرموجه محسوب می‌شود زیرا او در مهلتی که طبق آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا داشته یعنی ۱۵ روز پس از انجام آخرین بازی پرسپولیس که ۱۲ خرداد بود، این کار را نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین