کد خبر: ۵۹۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۴
هفته بيست و پنجم ليگ برتر

توقف پرسپولیس در شیراز به کمک داور!

آفتاب‌‌نیوز : برای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در دقیقه‌ 62 خالقی گلزنی كرد اما، فرزاد آشوبی در دقیقه‌ی 79 توانست گل تساوی این دیدار را وارد دروازه حریف كند.همچنین پژمان نوری در دقیقه‌ی 76 با دریافت كارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. پرسپولیس، معدنی‌چی، نیكبخت و كعبی را در این دیدار به همراه نداشت. 

اشتباهات فاحش داوری در این دیدار یک پنالتی مسلم را از قرمز پوشان پایتخت گرفت و بازیکن خاطی فجر سپاسی که به وضوح در محوطه جریمه خود با دست به توپ ضربه زده بود و باید از زمین اخراج می‌شد و به اشتباه پژمان نوری از بازی اخراج شد تا بار دیگر نیز اشتباهات داوری مانع دریافت 3 امتیاز بازی توسط پرسپولیسی‌ها شد که با اعتراض شدید انصاری‌فرد و دنیزلی مواجه شدند.

با انجام این دیدار و تا قبل از پایان دیدار سپاهان مقابل پاس، تیم پرسپولیس با 38 امتیاز و تفاضل مثبت 10 در رده‌ چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. فجر شهید سپاسی شیراز نیز با 30 امتیاز در رده‌ی نهم جای گرفته است. 

اما دو تیم فوتبال پاس و سپاهان اصفهان كه در پایان رقابت‌های هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر و در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یكدیگر رفته بودند به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

تیم فوتبال سپاهان كه پس از پیروزی‌های اخیر خود به عنوان یك تیم مدعی برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌كرد با این تساوی و با كسب 39 امتیاز در رده‌ چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.
تیم فوتبال پاس تهران نیز از 25 بازی انجام شده، با 28 امتیاز در رده‌ 12 قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین