کد خبر: ۵۹۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۷
نمایندگان آماده‌اند:

کمک مجلس به سهمیه بنزین معلولان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن مرادی عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بحث سهمیه بندی بنزین برای اتومبیل معلولین را یک بحث اجتماعی دانست که ارگان‌های امدادی باید آنرا بررسی کنند. مجلس هم در این زمینه منعی قائل نیست.

نماینده اراک در مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد اعتراض معلولین نسبت به گرانی و سهمیه‌بندی بنزین - که به علت اجبار آن‌ها در استفاده از اتومبیل شخصی عملا باعث می‌شود امکان حضور معلولین در فعالیت‌های اجتماعی به حداقل برسد-  می‌گوید:‌بحث معلولین یک بحث اجتماعی است و ما در بحث بنزین، کلان کشور را درنظر داشتیم .مساله معلولین باید توسط ارگان‌های اجتماعی بررسی شود.

در شرایطی که هیچ پیش‌بینی برای معلولین و آمد و شد آنان نشده است، مرادی می‌گوید: همه معلولین محتاج مسایل مادی نیستند و تنها بخشی از آن‌ها نیازمند هستند که طبیعی است ارگان‌های امدادی باید برای این اتومبیل‌ها تقاضای سهمیه بیشتری بکنند.

وی اظهار داشت: مجلس نه تنها منعی برای این نوع کمک‌ها قائل نیست بلکه کمک به این افراد را جز مسایل واجب می‌داند.

عضو کمیسیون انرژی گفت: در کشور هر اقدامی شود طبقات مختلف تقاضاهایی متفاوتی دارند.‌ در این میان اما توجه به جانبازان و معلولینی که نقض عضو زیادی ندارند که مانع رانندگی آن‌ها شود، باعث گسترش سطح توقعات می‌شود.

مرادی در پایان تاکید کرد: البته اگر ارگان‌های مربوطه تقاضای سهمیه بیشتری برای معلولان نیازمند کنند،  ما استقبال می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین