کد خبر: ۵۹۶۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

آتش سوزی کانکس اسکان موقت زلزله زدگان سرپل ذهاب+عکس

فرماندار سرپل ذهاب گفت: وقوع یک فقره آتش سوزی در چادر و کانکس اسکان یک خانواده زلزله زده در شهرک نیروی انتظامی به دلیل اتصال برق، مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محبت جمالی‌نیا افزود: اتصال برق باعث آتش سوزی در چادرو کانکس اسکان این خانواده زلزله زده در شهر سرپل ذهاب شد.

وی اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و آتش نشانی برای مهار آتش سوزی به محل رفتند و نسبت به مهار آتش سوزی اقدام کردند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشت.

جمالی نیا، از همه مردم به ویژه کسانی که در محل های اسکان موقت ساکن هستند خواست نسبت به بازدید اتصالات برق، دقت لازم را داشته باشند و با بازدید دوره ای، محل های اتصال برق را کنترل، تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

وی تاکید کرد، مردم در صورت بروز هرگونه حوادث این چنینی بلافاصله با نیروهای امدادی تماس بگیرند تا از سرایت آتش به دیگر اسکان های موقت جلوگیری شود.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد استان گفته‌اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می‌کنند.

آتش سوزی کانکس اسکان موقت زلزله زدگان سرپل ذهاب+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین