کد خبر: ۵۹۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۹

واکنش جامعه مهندسین به سخنان شاگرد مصباح

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتقادات تند و نیز اخیر «قاسم روانبخش» سخنگوی ستاد نخبگان حوزه و دانشگاه (ستادهای زیرنظر آیت‌الله مصباح یزدی) از احزاب و تاکید وی بر این مسئله که «ما حزب را قبول نداریم» با واکنش «غلامحسین امیری» مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری روبرو شد. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، این سخنان را نظر شخصی روانبخش دانست و افزود: انتخابات 24 آذر نشان داد که مجموعه این آقایان چقدر رای دارد و افرادی که توسط احزاب و گروه‌ها حمایت می‌شدند، چقدر از اقبال عمومی برخوردار بودند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: در انتخابات شورای شهر تهران، 50 نفر اول منتخب مردم قریب به اتفاق، توسط احزاب و گروه‌ها حمایت می‌شدند که این مسئله نشان‌دهنده اعتماد و توجه مردم به احزاب است.

امیری با انتقاد از سخنان اخیر این شاگرد مصباح یزدی، گفت: سخنان این دوست عزیز نظر شخصی ایشان است که به تعریف وی از کارکرد احزاب مربوط می‌شود.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه «حمایت و پشتیبانی مردم از احزاب به کارکردهای احزاب برمی‌گردد» اظهار داشت: اگر احزاب برنامه بلندمدت و چشم‌انداز صحیحی داشته باشند، قطعا از حمایت مردم برخوردار خواهند بود.

وی کارکرد احزاب را «تربیت نیرو برای اداره کشور، پیگیری مطالبات مردم، برقراری ارتباط میان مردم و حکومت و ارائه ایده‌های نو برای اداره کشور» دانست و تصریح کرد: فعالیت حزبی هم مبنای نظری و هم مبنای قانونی دارد و فعالیت حزبی در اداره کشور بسیار مفید است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین