کد خبر: ۵۹۷۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

رییس لالیگا: ترجیح می‌دهم نیمار به بارسلونا بازنگردد/ او اولگوی مناسبی نیست

ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا ارزش و اعتبار لالیگا را بالا ببریم و نمی‌خواهیم تصویر این لیگ را تغییر دهیم.
رییس لالیگا: ترجیح می‌دهم نیمار به بارسلونا بازنگردد/ او اولگوی مناسبی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

این روزها شایعات زیادی مبنی بر علاقه‌ نیمار 27 ساله برای بازگشت به بارسلونا مطرح است و حتی گفته می‌شود او که از ترک آبی‌واناری‌ها پشیمان است، برای امضای قراردادی 5 ساله با بارسلونا به توافق رسیده است. این مهاجم برزیلی دو سال پیش در ازای پرداخت شدن رقم فسخ 222 میلیون یورویی قراردادش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از بارسا به این تیم فرانسوی ملحق شد.

خاویر تباس در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندو سِرو» اسپانیا در خصوص شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا اظهار داشت: ترجیح می‌دهم که نیمار به بارسلونا بازنگردد. ما همیشه می‌خواهیم که بازیکنان بزرگ در لالیگا بازی کنند، اما در مورد نیمار باید بگویم که رفتارهای او مناسب لالیگا نیست چون در نهایت رسانه‌ها از این می‌‌نویسند که فلان بازیکن این کار را کرد و یا آن کار را کرد. ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا ارزش و اعتبار لالیگا را بالا ببریم و نمی‌خواهیم تصویر این لیگ را تغییر دهیم.

نشریه «پاریزین» فرانسه اخیراً مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر است نیمار را در ازای 130 میلیون یورو و در اختیار گرفتن دو بازیکن بارسا از جمله کوتینیو، دمبله یا راکیتیچ، به بارسلونا بدهد. ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که بین سال‌های 2013 تا 2017 عضو بارسلونا بود، در آن دوره به همراه لیونل مسی و لوئیس سوارس یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را شکل داده بودند.

رئیس سازمان لیگ اسپانیا ادامه داد: نیمار می‌تواند بازیکن بزرگی شود، اما فاکتور رفتار در ارزش‌هایی که ما به لالیگا بخشیده‌ایم، خیلی اهمیت دارد. اگر نیمار در خارج از زمین الگوی مناسبی نیست، من ترجیح می‌دهم او به لالیگا بازنگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین