کد خبر: ۵۹۷۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

بیکاران کجا مراجعه کنند؟

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اعلام کرد: بیکاران می‌توانند به 14 مرکز کاریابی در سطح استان قزوین مراجعه کرده و یا برای خوداشتغالی از دو سامانه «کارا» و «مشاغل خانگی» تسهیلات دریافت کنند.
بیکاران کجا مراجعه کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر شفیع‌آبادی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی از سال 80 سه وظیفه ثبت‌نام، معرفی و کسب فرصت‌های شغلی این امر بر عهده بخش خصوصی شامل کاریابی‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: در استان قزوین 14 مرکز کاریابی وجود دارد که از این تعداد چهار مرکز در قزوین، دو مرکز در بوئین‌زهرا، دو مرکز در تاکستان، دو مرکز در آبیک و چهار مرکز در البرز قرار دارد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین عنوان کرد: جویندگان کار به کاریابی‌ها مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کنند؛ این مراکز طی ارتباط با صنعت فرصت‌ها را کسب کرده و بیکاران را به این واحدها معرفی می‌کنند و در حقیقت حلقه وصل بیکاران و صنایع محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: سامانه‌های کارا و مشاغل خانگی ازجمله سامانه‌هایی است که افراد برای ایجاد شغل می‌توانند به آن مراجعه کرده و تسهیلات دریافت کنند.

شفیع‌آبادی تصریح کرد: سامانه کارا از سال گذشته آغاز به کار کرده است و در حال حاضر به دلیل اتمام اعتبارات بسته است ولی به‌محض دریافت اعتبارات سال جاری این سامانه گشوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات سامانه کارا حداقل 10 میلیون و حداکثر 15 میلیارد تومان میزان است، اضافه کرد: افراد برای مشاغل خُرد و بزرگ می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؛ سال گذشته بیش از 13 هزار نفر در سامانه کارا ثبت‌نام کردند و 1038 نفر تسهیلات دریافت کردند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: در سامانه مشاغل خانگی در سال گذشته 16 میلیارد اعتبار ابلاغ شد که 13 میلیارد تومان به 1097 مورد شغل پرداخت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
پای صندوق رای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی اصغر رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
یعنی از 13 هزار نفر فقط 1038 نفر تسهیلات گرفته اند خدا وکیلی با چه رویی مصاحبه می کنید...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین