کد خبر: ۵۹۷۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

سخنگوی قوه قضائیه: پرونده قتل میترا استاد ٢٢ تیر ماه رسیدگی می شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به صورت علنی روز شنبه 22 تیر ماه در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز چهارشنبه این مطلب را عنوان کرد.

روز گذشته، سخنگوی قوه قضائیه در پنجمین نشست خبری خود اعلام کرد: برابر آخرین گزارشی که در ارتباط با پرونده قتل خانم میترا استاد گرفته‌ام چون در این پرونده سه وکیل بودند و ابلاغ به وکلا در ظرف زمانی مختلف انجام شده بود؛ بعضی از وکلا همان روز اول و برخی ابلاغ شأن با تأخیر صورت گرفت اما در نهایت ابلاغ‌ها انجام شده است که برخی از اشکالات و ایراداتی که وکلا به کیفرخواست صادره داشتند، برطرف شده است.

اسماعیلی افزود: فردا آخرین مهلت تعیین وقت رسیدگی به این پرونده است و قطعاً در تیرماه به این پرونده در دادگاه به صورت علنی رسیدگی خواهد شد.

نجفی شهریور سال ۹۶ به عنوان شهردار تهران انتخاب شد که ابتدا اسفند همان سال و بار دوم اوایل سال ۹۷ استعفا کرد و با استعفایش موافقت شد؛ همان زمان خبر ازدواج دوم وی در رسانه‌ها با میترا استاد خبرساز شده بود.

سه شنبه هفتم خرداد بود که محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از به قتل رسیدن میترا استاد همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین