پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۹۷۷۹۲
۲۰:۱۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۲

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات دادستان: امیدی به اینستکس نداریم

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات دادستان: امیدی به اینستکس نداریم
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اینستکس را نه تنها کافی نمی دانیم بلکه این ساز و کار را مقدمه اجرای تعهدات یازده گانه اروپایی ها می دانیم که تاکنون به آن عمل نکرده اند.
۲۰:۱۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
به گزارش آفتاب نیوز،

سیدعباس موسوی امروز- چهارشنبه- در واکنش به اظهارات دادستان کل کشور درباره اینستکس، در توئیتی نوشت: کسی در دولت به اینستکس اروپا امید نبسته اما راهش را هم نبستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: نه تنها آن را کافی نمی دانیم بلکه این ساز وکار را مقدمه اجرای تعهدات یازده گانه اروپایی ها می دانیم که تاکنون به آنها عمل نکرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: هنوز در برجام هستیم و فعلاً حقوق و مطالبات مان را از طریق همین توافق دنبال می کنیم.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha