کد خبر: ۵۹۷۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

اصحاب رسانه «ویژه کارت» دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا از فراهم شدن شرایط لازم برای صدور و دریافت « ویژه کارت» برای اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران، سردبیران، دبیران، میدران مسئول، مجریان صدا و سیما و… خبر داد و گفت: اهالی رسانه می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.vijehcard.ir نسبت به ثبت نام و عضویت خود اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی شرکت رایمون توسعه آریا، «عبدالله گلشن» با بیان اینکه از نظر تعاریف بین المللی «خبرنگاران جزو جامعه نخبگان و متخصصان» به شمار می آیند»، افزود: براساس هماهنگی‌های بعمل آمده اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت ضمن ثبتنام، مدارک و مستندات خود را بارگذاری کرده و پس از تأیید توسط کارگروه این شرکت از مزایای ویژه کارت بهره‌مند شده و سپس به بانک عامل معرفی و به دنبال آن کارت بانکی عکس‌دار برای آنها صادر می‌شود.

وی افزود: در مرحله معرفی اعضا به بانک عامل، شعبه را خود افراد ثبت نام کننده می‌توانند در نزدیک ترین نقطه به محل کار یا محل سکونت خود انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا در عین حال خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و زیر مجموعه‌های آنها به دو شکل می‌توانند به عضویت دریافت ویژه کارت در بیایند نخست از طریق سازمان‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و ارگان‌هایی که در آنجا مشغول فعالیت هستند که با انعقاد و امضای تفاهم نامه میان طرفین بصورت لیستی و دسته جمعی به ما معرفی می‌شوند و از این تسهیلات استفاده می‌کنند و یا اینکه هر فرد خود اطلاعاتش را با اخذ معرفی نامه معتبر از هر رسانه وارد سایت مربوطه کرده و پس از احراز هویت رسانه‌ای بودن وی توسط مجموعه‌های مربوطه وی، با عضویت بلافصله برای او ویژه کارت صادر خواهد شد.

گلشن در ادامه تاکیدکرد: ما تمامی زیر ساخت‌ها و زمینه‌ها ی لازم را برای حمایت و همکاری با اصحاب رسانه و همچنین اهالی فرهنگ و هنر آماده و مهیا کرده‌ایم تا بتوانیم با مجموعه‌های مربوطه به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارگان‌های مربوطه نخبگان و متخصصین وارد مذاکره شویم.

وی به وجه تمایز این کارت همراه با خدمات ویژه بودن آن اشاره کرد و گفت: نیازسنجی درستی در آن انجام شده و در حوزه‌های تخصصی سفر، درمان، بیمه، خرید اقساطی و حتی از این پس خرید خودور و… نیازها را شناسایی کرده و تمامی تخفیف‌ها در آنها لحاظ شده است.

گلشن ادامه داد: به مجموعه ویژه کارت هر روز قراردادهای جدیدی اضافه می‌شود پس از تمامی تخفیف‌های ویژه اضافه می‌گردد که از آن جمله به امضای تفاهمنامه با سازمان متخصصان و مدیران ایران می‌توان اشاره کرد.

وی در خصوص خدمات مرتبط با سفر این کارت ها گفت: هتل‌های پارس پارسیان ایرانگردی و جهانگردی بعد از تمام تخفیف‌ها به دارندگان ویژه کارت تخفیف داده است.

گلشن اضافه کرد: کل فرایند صدور کارت برای اعضا دو هفته طول می‌کشد چون در کل کشور فقط یک چاپخانه هست که کارت‌های بانکی را صادر می‌کند و آن هم چاپخانه بانک مرکزی است؛ پس از ارسال مشخصات توسط بانک ایران زمین کارت صادر می‌شود؛ با چند مجموعه قرارداد بستیم که خرید خودرو هم تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین