کد خبر: ۵۹۷۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

چه کسانی در کاخ سفید بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند؟

"ترامپ نیز به عنوان رییس جمهوری امریکا می‌تواند دستمزدی 400 هزار دلاری داشته باشد اما خود تصمیم گرفته که از دریافت این حقوق صرفنظر کند. "
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- در میان کارکنان کاخ سفید "جان بولتون" مشاور امنیت ملی امریکا و "کلین کانوی" مدیر کارزار ترامپ و چه کسانی در کاخ سفید بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند؟مشاور در سال گذشته موفق به کسب حداکثر 183 هزار دلار دستمزد شده‌اند.

به گزارش آفتاب‏‎نیوز؛ روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با اشاره به میزان دستمزد پرداختی به 22 نفر از کارکنان کاخ سفید به میزان حداکثر 183 هزار دلار در سال، می‌نویسد: "در میان کارکنان کاخ سفید "سارا سندرز" مشاور سیاستگذاری و "استفن میلر" مشاور سیاسی کاخ سفید نیز حداکثر حقوق را دریافت می کنند".

این روزنامه در ادامه می نویسد: "ترامپ نیز به عنوان رییس جمهوری امریکا می‌تواند دستمزدی 400 هزار دلاری داشته باشد اما خود تصمیم گرفته که از دریافت این حقوق صرفنظر کند. "ایوانکا ترامپ" دختر ترامپ و "جارد کوشنر" داماد او نیز که به عنوان مشاور رییس جمهوری فعالیت می کنند دستمزدی از کاخ سفید دریافت نمی‌کنند. مجموع ثروت خانواده ترامپ و این زوج از یک میلیارد دلار تخمین زده شده است".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین