کد خبر: ۵۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال

زمانی که استراماچونی به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، از پیروز قربانی به‌عنوان دستیار او یاد کردند اما 24 ساعت بعد از معارفه، پیروز قربانی شخصا اعلام کرد که در باشگاه استقلال پستی نخواهد گرفت و این پیشنهاد را نمی‌پذیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

بعد‌ها گفتند که چون استراماچونی پست آنالیزوری را برای پیروز در نظر گرفته بود به صلاح نبود که این چهره قدیمی در چنین جایگاهی قرار بگیرد؛ به همین دلیل ماجرا منتفی شد. با عبور از آن ماجرا اما تصور می‌شد که استراماچونی از اساس دنبال استخدام دستیار ایرانی نباشد و اظهارات برخی مسوولان باشگاه استقلال و خبرهایی که به سایت‌های نزدیک به خود می‌دادند نیز دلالت بر این موضوع داشت اما اینها برخلاف آن تحرکاتی است که زیر پوست باشگاه استقلال می‌گذرد.

استراماچونی نه تنها به باشگاه استقلال اعلام نکرده که هرگز دستیار ایرانی نمی‌‌خواهد بلکه تاکید بسیاری دارد که رحمان رضایی به کادر فنی استقلال اضافه شود. مسوولان باشگاه استقلال نیز به دلیل اینکه رحمان سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و یک فصل و نیم عضو این باشگاه بوده با درخواست استراماچونی مخالفت کرده‌اند اما به قول معروف مرغ آقای استراماچونی یک پا دارد و او دوست دارد رحمان رضایی با هر سمتی که شده به کادرفنی استقلال اضافه شود.

البته برخی مسوولان باشگاه استقلال به استراماچونی پیشنهاد داده‌اند که رحمان فعلا به‌عنوان آنالیزور در کادر فنی استقلال حضور یابد و بعد آرام، آرام وارد چرخه فنی شود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و حساسیت‌ها قدری کاهش یابد اما بر سر اجرای این سناریو نیز اختلاف نظر‌های بسیاری در باشگاه استقلال وجود دارد و برخی از تصمیم‌گیران بر این باورند که حضور رحمان چه به‌عنوان آنالیزور چه به‌عنوان مربی باعث بروز واکنش‌هایی از سوی هواداران باشگاه استقلال خواهد شد و فضای مجازی تحت‌الشعاع این ماجرا قرار می‌گیرد و چنانچه استقلال در جریان بازی‌های لیگ نتیجه لازم را نگیرد نخستین واکنش‌ها نسبت به انتخاب یک پرسپولیسی در کادرفنی خواهد بود.

واقعیت این است که مساله اضافه شدن رحمان رضایی به کادرفنی استقلال این روزها به یک بحران پنهان در استقلال بدل شده و عده‌ای تلاش می‌کنند تا این چهره به شکلی نرم به کادرفنی اضافه شود.

استراماچونی اما بدون توجه به تمام این حاشیه‌سازی‌ها هر روز با رضایی در حال گفت و گو است و حتی با بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس قرار ملاقات هم می‌گذارد و به رستوران هم می‌رود. سابقه دوستی استراماچونی با رضایی به سال‌ها قبل در کشور ایتالیا باز می‌گردد و حتی مدیربرنامه‌های هر دو نیز یک شخص است که این موضوع استحکام بیشتری به روابط رحمان با استراماچونی بخشیده است.

حتی اگر رضایی به کادرفنی استقلال اضافه نشود که خبرهایی پیرامون اضافه شدن رحمان در اردوی ترکیه هم دهان به دهان می‌شود باید پذیرفت که استراماچونی رابطه‌اش را با رحمان قطع نخواهد کرد و چه به شکل علنی و چه به شکل پنهان با بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس همفکری و مشورت خواهد کرد.

شاید تنها ویژگی که بتواند قدری فضا را برای حضور رحمان در کادرفنی استراماچونی نرم‌تر کند، شاگردی ناصر حجازی باشد. رحمان نیز اخیرا در مصاحبه‌هایی به این موضوع اشاره کرده تا هواداران استقلال بدانند که او ارادت خاصی به اسطوره باشگاه استقلال دارد اما مشخص نیست که آیا شاگردی حجازی منجر به عادی شدن روابط و نگاه مهربانه‌تر با این چهره بشود یا خیر؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین