کد خبر: ۵۹۸۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

جذب نیروی امریه توسط بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف تقویت نیروی انسانی کارشناسی و بازطراحی سامانه‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاری خود، تعدادی نیروی امریه در ستاد بنیاد(تهران) جذب می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد براساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف تقویت نیروی انسانی کارشناسی و بازطراحی سامانه‌ها و سیستم‌های نرم افزاری خود، نسبت به جذب تعدادی نیروی امریه در ستاد بنیاد (تهران) از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و مشمول خدمت نظام وظیفه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع و از طریق بررسی رزومه و انجام مصاحبه اقدام کند.

آشنایی با مفاهیم پایگاه داده و تسلط بر MYSQL، آشنایی با کامپیوتر و الگوریتم و محاسبات، آشنایی با زبان کوئری نویسی، آشنایی با کدنویسی به زبان‌های جاوا و جاوا اسکریپت، آشنایی با سیستم‌های فرایندساز(BPMS) و توانمندی حل مسایل و تحلیل فرایندهای کسب و کار از جمله مهارت‌های مورد نیاز اعلام شده است.

متقاضیان باید دارای یکی از شرایط عمومی خانواده ایثارگران، ایتام، متاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، بورسیه سازمان مربوط، خدمت در مناطق محروم ضریب 5 و بالاتر و نخبگان، استعدادهای برتر، قاریان قران، حافظان قرآن باشند.

شرایط اختصاصی اعلام‌ شده شامل "مقطع تحصیلی، حداقل کارشناسی ارشد"، "دانش آموختگان دکتری در تمام رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های داخل و خارج (مورد تایید وزارت علوم)"، دانش‌آموختگان دوره‌های ارشد دانشگاه‌های داخل و خارج (مورد تایید وزارت علوم)"، "یکی از مقاطع تحصیلی دانش آموختگان داخل باید در دانشگاه دولتی بوده باشد"، "عدم غیبت در اخذ برگه آماده به خدمت"، "داشتن حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی ارشد"، "بومی استان مربوطه بودن (محل تولد با استان مورد تقاضا یکی باشد و یا حداقل 5 سال از سنوات تحصیلی ابتدایی تا دانشگاهی را به صورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی نموده باشد)" و "خویشاوند درجه یک کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع و یا بنیاد ملی نخبگان نباشد" است.

"تکمیل و ارائه فرم درخواست خدمت نظام وظیفه"، "تصویر صفحات شناسنامه"، "تصویر کارت ملی"، "تصویر آخرین مدرک تحصیلی"، "سه قطعه عکس پرسنلی جدید"، "مدارک دال بر بومی بودن" و "مدارک دال بر ایثارگری(در صورت ایثارگری)" از جمله مدارک مورد نیاز متقاضی در زمان درخواست اعلام شده است.

متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی بنیاد ملی نخبگان می‌توانند رزومه خود را جهت اقدامات بعدی به نشانی الکترونیک toseabmn.ir ارسال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین