کد خبر: ۵۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

قدر این فرصت طلایی را به خوبی می‌دانم

بهترین کاراته کای جهان گفت: از دو سال قبل برای رسیدن به رنکینگ یک دنیا برنامه ریزی کردم و در یک سال گذشته سختی زیادی برای رسیدن به این هدف متحمل شدم.
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن عسگری بعد از رسیدن به رنکینگ اول کاراته جهان گفت: این نتیجه حاصل تلاش جمعی کادر فنی و حمایت‌های فدراسیون کاراته، تربیت بدنی و هیأت کاراته استان قزوین است. بدون شک رسیدن به این جایگاه نمی‌توانست یک شبه اتفاق بیفتد و باید از همه کسانی که در این مدت حامی من بودند تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: رسیدن به رنکینگ یک دنیا اولویت اصلی من بود و قدم به قدم با حضور در مسابقات مختلف و کسب مدال و امتیازات با ارزش بالا آمدم تا امروز سایت فدراسیون جهانی جدیدترین رده بندی اوزان مختلف را منتشر کرد که در کنار صعود خوب کاراته کاهای کشورمان، من نیز به صدر رده بندی رسیدم.

قهرمان سال ۲۰۱۸ کاراته جهان ادامه داد: رسیدن به رتبه یک دنیا تازه شروع کار من است، این یک فرصت طلایی برای من است تا با انگیزه بیشتر تمرین کرده و همین روند خود را ادامه دهم. باید در مسابقات پیش رو تلاش خود را دو چندان کرده و با حفظ این جایگاه بدون دغدغه سهمیه المپیک را کسب کرده و پس از آن برای ایستادن روی سکوی نخست بازی‌های المپیک تلاش کنم.

عسگری با بیان اینکه همه قهرمانان شایسته کشورمان لایق رسیدن به رتبه یک و مدال المپیک هستند اظهار داشت، در چند سال اخیر با کمک کادر فنی و دکتر حجتی که به عنوان روانشناس در کنار من بود، موفق شدم تمرکز بیشتری روی تمرین و مسابقات داشته باشم. به لحاظ ذهنی آماده حضور در میدانی بزرگ شده و با نتایج خوب به این نقطه فعلی رسیدم.

وی در مورد مسابقات کانادا هم گفت: این رقابتها مشکلات زیادی داشت، نه تنها ما که خیلی از کاراته کاهای حاضر در این رقابتها را آزار داد. در مبارزه من و یا سجاد گنج زاده چند امتیاز قطعی نادیده گرفته شد. ولی ما به عنوان یک کاراته حرفه‌ای نباید این نتایج را با طرح این دست مسائل توجیه کنیم. واقعیت این است که فرصت کسب مدال و امتیاز از این رقابتها را از دست دادم.

عضو تیم ملی کاراته در پایان گفت: باید از کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که با اعتماد به بنده فرصت حضور در ترکیب کومیته انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند را برای من فراهم کرد. سالهای قبل در مسابقات قهرمانی آسیا مشکل چندانی نداشتیم، ولی اکنون با المپیکی شدن کاراته، هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت و کار سخت و دشوار است. به امید خدا نه تنها من که همه نفرات برای کسب بهترین نتیجه راهی تاشکند خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین