کد خبر: ۵۹۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

تغییرات در تیم تراکتور؛ دنیزلی درباره حاج‌صفی مثل کی‌روش عمل می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور قصد دارد از احسان حاج صفی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند.
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی دنیزلی با جدیت همیشگی خود در حال آماده سازی تراکتور برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر است. سرمربی موفق ترکیه که با سه تیم مختلف، موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ کشورش شده، در سالیان گذشته هدایت تیم های پرسپولیس و پاس تهران را نیز در ایران بر عهده داشت اما هرگز نتوانست با این تیم ها به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

او که در تمرینات پیش فصل تراکتور نشان داده عزم جدی برای تصاحب این عنوان با سرخپوشان تبریزی دارد تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب تیمش دارد.

دنیزلی در تمرینات تراکتور از احسان حاج صفی به عنوان هافبک دفاعی استفاده می کند. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که بیشتر اوقات در پست دفاع راست به میدان رفته است تنها در دوره ای که کارلوس کی روش هدایت تیم ملی را بر عهده داشت در چند بازی تغییر پست داد و به مرکز میدان رفت تا کمربند میانی تیم ملی را مستحکم کند. تصمیمی که به نظر می رسد دنیزلی برای تراکتور مدل ۹۹-۹۸ هم در نظر گرفته است.

تراکتور که در دفاع راست رضا شربتی و محمدرضا خانزاده را جذب کرده است دغدغه ای برای پر کردن جای خالی حاج صفی ندارد. از این رو دنیزلی می تواند آزادانه تصمیم به استفاده از بازیکن ملی پوش خود بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین