کد خبر: ۵۹۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
امام جمعه گلستان:

شهرداری گلستان اجازه ساخت و سازهای بی رویه را بگیرد

امام جمعه گلستان گفت: تراکم جمعیتی در شهر گلستان بسیار بالا است و شهرداری نباید اجازه ساخت و سازهای بی رویه را در منطقه بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت السلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه امروز شهر گلستان ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از گناهان به دهه کرامت پرداخت و گفت: امیدواریم دختران ما معصومه وار زندگی کنند و برخی از مسائل را رعایت کنند چرا که ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم.

نورپور در ادامه ضمن حمایت کامل از اقدام دولت در خصوص خروج از برجام نیز گفت: ما نهایت تشکر را از رئیس جمهور دارم که همانند بدعهدی اروپایی ها برخورد نموده و ۱۶ تیر از این برجام خارج می شود که این اقدام قطعاً مورد حمایت ملت نیز است.

امام جمعه گلستان با محکوم نمودن اقدام اخیر انگلیسی ها در خصوص توقیف کشتی ایرانی نیز تصریح کرد: دولت در این راستا باید پاسخ روباه پیر انگلیسی ها را داده و اجازه چنین تعرضی را ندهد.

وضعیت آسفالت برخی خیابانها و معابر مناسب نیست

امام جمعه شهر گلستان در ادامه به مسائل و مشکلات مردم منطقه پرداخت و گفت: از مجموعه شهرداری و شورای شهر انتظار داریم که به وضعیت آسفالت معتبر اصلی و فرعی توجه بیشتری داشته باشند چرا که مردم در این خصوص گلایه‌هایی دارند.

خطیب جمعه شهر گلستان رشد تراکم جمعیتی و ساخت و سازها را در این منطقه از دیگر مشکلات شهر مطرح کرد و گفت: متاسفانه تراکم جمعیتی در شهر گلستان بیداد می‌کند و شهرداری نباید اجازه ساخت و سازهای بی رویه را در منطقه بدهد چرا که اگر با چنین روندی پیش بریم شهر در آینده نه چندان دور به یک زندان بزرگ تبدیل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین