کد خبر: ۵۹۸۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

تراکتور از استوکس شکایت می‌کند

با توجه به غیبت ادامه دار استوکس در تمرینات تراکتور این باشگاه قصد دارد از طریق قانونی اقدام کند.
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتور که به بی‌نظمی و بدقولی در بازگشت به تمرینات این تیم شهره است مانند فصل گذشته در موعد مقرر از مرخصی خود برنگشته و تا کنون در تمرینات تیمش حاضر نشده است.

این بازیکن چندی پیش در پستی اینستاگرامی از هواداران تراکتور خداحافظی و اعلام کرد قصد ندارد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد و این در حالیست که مهاجم ایرلندی هنوز با باشگاه قرارداد دارد و بدون رضایت نامه نمی‌تواند در تیم دیگری به میدان برود.

باشگاه تراکتور تا کنون چند بار برای استوکس پیغام فرستاده و خواستار بازگشت این بازیکن و حضورش در تمرینات شده است ولی ظاهراً این مهاجم تصمیم خودش را برای ترک ایران و عدم بازگشت به تبریز گرفته و باید عواقب این تصمیم را هم به جان بخرد.

تراکتوری‌های قصد دارند از این بازیکن به فیفا شکایت کرده و بخش حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است تا از طریق قانونی غیبت این بازیکن در تمرینات را پیگیری کند.

با توجه به اینکه احتمال بازگشت استوکس به تراکتور بسیار پایین است، باشگاه قصد دارد حق و حقوق قانونی خود را از این بازیکن بگیرد و جریمه سنگینی برایش اعمال کند و از سوی دیگر این باشگاه زیر نظر مصطفی دنیزلی جذب دو مهاجم خارجی دیگر را در دستور کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین