کد خبر: ۵۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

دوست صمیمی ترامپ به جرم قاچاق و آزار جنسی کودکان دستگیر شد

منابع آگاه خبر دادند «جفری اپشتاین» از دوستان قدیمی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، به جرم قاچاق کودکان در فلوریدا و نیویورک و سوءاستفاده جنسی از آن‌ها دستگیر شد.
دوست صمیمی ترامپ به جرم قاچاق و آزار جنسی کودکان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاهدی عینی روز گذشته (شنبه) ساعت ۵:۳۰ به وقت محلی، اپشتاین ۶۶ ساله را در حالی که ماموران «اف‌بی‌آی» او را در خانه‌ای در منهتن بازداشت کرده بودند، دیده است.

به گزارش نیوزویک، بنا به گفته منابع آگاه، این میلیونر آمریکایی که پیش از این نیز با نام مجرم جنسی شناخته می‌شد، قرار است روز دوشنبه در دادگاه فدرال منهتن به اتهام آزار جنسی بیش از ۳۰ دختر حاضر شود.

این دستگیری تقریبا دو هفته پس از آن صورت گرفت که وزارت دادگستری با لغو مجوز عدم پیگرد قانونی اپشتاین که از سال ۲۰۰۸ داشت موافقت نکرد. این اقدام درحالی صورت گرفت که قاضی فدرال این سند را غیرقانونی اعلام کرده بود.

روزنامه «دیلی بیست» در خصوص این دستگیری نوشت اپشتاین در دو دادگاه یکی برای قاچاق کودکان و دیگری برای دسیسه جهت سوءاستفاده و آزار جنسی کودکان محاکمه خواهد شد که حداکثر مجازات آن ۴۵ سال حبس است.

در ماه فوریه سال جاری میلادی، قاضی فدرال اعلام کرد برخی دختران زیر سن قانونی که اپشتاین آن‌ها را قاچاق کرده است و همچنین الکساندر اکوستا، وزیر کار دولت دونالد ترامپ، که در آن زمان دادستان فدرال در میامی بود، به طور غیرقانونی اطلاعات و جزئیاتی را درباره فعالیت‌های اپشتاین پنهان کرده‌اند. طبق اسناد دادگاه، اپشتاین در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۶ بیش از ۳۰ دختر که زیر سن قانونی بودند را به تفرجگاه خود در فلوریدا جهت سوءاستفاده جنسی قاچاق کرده است. همچنین برخی از آن‌ها را به خانه اش در نیویورک و برخی را به جزیره خصوصی‌اش در نیومکزیکو برده است.

این مجرم جنسی نزدیک به بیست سال دوست دونالد ترامپ بود. در سال ۲۰۰۲، ترامپ به مجله نیویورک گفت اپشتاین «از زندگی اجتماعی‌اش لذت می‌برد». او در ادامه افزود «پانزده سال است که جف را می‌شناسم. معرکه است. تفریحات بسیاری دارد. حتی گفته می‌شود او از زنان زیبا به اندازه من خوشش می‌آید و بسیاری از آن‌ها جوان هستند».

اما ارتباط اپشتاین با مقامات ارشد آمریکا تنها به ترامپ خلاصه نمی‌شود. او سال‌ها با بیل کلینتون نیز در ارتباط بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین