کد خبر: ۵۹۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

در اینجا تعدادی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا را برای آشنایی بیشتر به شما معرفی می‌کنیم. قطارهایی که از هتل‌های 5 ستاره لوکس هم زیباترند.
آفتاب‌‌نیوز :

تا به حال پیش آمده که از مسیر هم به اندازه مقصد یا حتی بیشتر لذت ببرید؟ یا به مناطقی سفر کنید که مناظر اطراف بسیار خیره‌کننده و چشم‌نواز باشد؟

از زمان نسل‌های اولیه قطار 500 سال می گذرد و در طی این مدت قطارها دچار تحولات عظیمی شده‌اند که با هدف تامین آسایش مسافران، کیفیت و سرعت خود را ارتقا دادند.

شاید فکر کنید سفر با قطار بسیار خسته‌کننده و کسل‌کننده است و تمایلی برای رزرو بلیط قطار نداشته باشید اما با توجه به استقبال روزافزون قطارها از طرف مسافران، شرکت‌های ریلی سعی کردند بهترین و با کیفیت‌ترین واگن‌های قطار را برای رفاه بیشتر مسافران طراحی کنند. با اینکه تعداد قطارهایی که مسافران تمایلی به پیاده شدن از آن ندارند، بسیار کم است اما در اینجا تعدادی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا را برای آشنایی بیشتر به شما معرفی می‌کنیم. قطارهایی که از هتل‌های 5 ستاره لوکس هم زیباترند.

1- قطار بلوترین یا قطار آبی

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

این قطار روی ریل های کیپ تاون در آفریقای جنوبی حرکت می کند. بسیار مجلل و لوکس بوده. به طوری که غذاها در ظروف نقره سرو می شود و نمای بیرونی قطار با کاشی های آبی تزیین شده است.

2- قطار کیوشو ژاپن

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

این قطار امکاناتی در حد یک هتل 7 ستاره فوق لوکس دارد. در دیواره های داخلی آن چوب افرا به کار رفته و کف آن با چوب گردو همراه با نقش هایی از طرح های اصیل ژاپنی مزین شده است.

3- قطار خاوری ونیز

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

یک قطار سریع السیر در مسیر لندن تا ونیز می باشد که طراحی کلاسیک آن شکوه تاریخ را به نمایش می گذارد. در این قطار غذاهای گران قیمت و دریایی سرو می شود و مجهز به بار نوشیدنی با خوش طعم ترین نوشیدنی ها می باشد.

4- قطار آل آندالوس

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

این قطار بسیار زیبا با طراحی منحصر به فردش در فرانسه طراحی شده است و با عبور از مسیر بسیار دل انگیز شکوه و زیبایی کوه و دریا را به رخ مسافران می کشد.

5- قطار عقاب طلایی

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

قطار عقاب طلایی بر روی طولانی ترین خطوط ریلی جهان در حال حرکت است و مسکو را به چین متصل می کند. طراحی داخلی آن با استفاده از چوب و رنگ های گرم و زنده مناظر بی نظیری از طبیعت را تداعی می کند. مبلمان راحت و لوکس قطار به همراه مناظر زیبای طبیعت اطراف، خاطره سفری رویایی را در ذهن حک می کند. یک پیانیست حرفه ای در طول مسیر نت های موسیقی را با ریتم ریل ها پیوند زده و روح را نوازش می کند.

6- قطار کینیدین

این یک قطار سلطنتی و بسیار مجلل می باشد که در کوه های کانادا حرکت می کند. واگن های این قطار بسیار قدیمی بوده و در سال 1916 ساخته شده و مورد بازسازی قرار گرفته اند. با ورود به این قطار حس می کنید به قرنها پیش برگشته اید و همان حس کلاسیک مجلل را تجربه خواهید کرد.

7- قطار مهاراجه اکسپرس

قطار‌هایی بهتر از هتل ۵ ستاره+عکس

این قطار از دهلی به بمبئی در حرکت است و دکوراسیون داخلی آن با توجه به سلطنت راج‌ها در هندوستان الهام گرفته شده است. با این قطارها می‌توان یک تور سه روزه را با شکوه یک پادشاه تجربه کرد و از تمامی امکانات مدرن همچون ویدئو، دوربین و اینترنت استفاده کرد.

اینها فقط تعدادی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا هستند که تصور هر مسافری را از سفر با قطار به طور کلی متحول می‌کنند. امروزه دیگر قطارها می‌توانند با سرعت و امکاناتی که دارند جایگزین مناسبی برای هواپیما باشند. در عین حال که قیمت بلیط قطار بسیار ارزانتر و به‌صرفه‌تر از بلیط هواپیما می‌باشد. هرچند بلیط قطارهای لوکس ممکن است بسیار گران باشند ولی شما یک سفر رویایی و بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. مجله تیک‌بان می‌تواند اطلاعات بیشتری در این‌باره به شما بدهد. اگر تصمیم به سفر با قطار دارید، بهتر است بلیط قطار تیک‌بان را امتحان کنید. تیک‌بان با فراهم آوردن فروش بلیط قطار می‌تواند فهرست کاملی از بلیط های قطار را به تمام مقاصد تحت پوشش به شما بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین