کد خبر: ۵۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

برای آمدن به استقلال هزینه نکردم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای آمدن به استقلال پولی خرج نکردم و تنها وظیفه ام را انجام میدهم.
آفتاب‌‌نیوز :

جواد زرینچه در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان به مدت دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده اند و چند روزی که کنار استقلال بوده ام تیم را پر از انگیزه، انرژی و نشاط دیده ام و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد عملکرد استراماچونی افزود: او یک مربی بسیار منظم، با انضباط و دارای دیسیپلین بسیار قوی است و به دقت و با جدیت تمام تمرینات را زیر نظر دارد و تلاش بسیاری می کند تا تیم به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که کسی تصور نمی کرد شما به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شوید گفت: من برای آمدنم پولی خرج نکردم و هرگز دنبال چنین کاری هم نبودم. مدیرعامل باشگاه با من صحبت و اعلام کرد که به حضور من در استقلال نیاز است. من هم به خاطر اینکه عاشق استقلال هستم و وظیفه خود می دانم به تیم محبوبم کمک کنم سرپرستی را قبول کردم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که گفته شده قرار بود شما مدیرعامل استقلال شوید، تصریح کرد: در جریان چنین صحبتی نبوده ام و کاملاً بی خبر هستم و بعید می دانم اصلاً چنین خبری صحت داشته چون هرگز چنین صحبتی با من نشده بود.

زرینچه در مورد وضعیت پژمان منتظری و روزبه چشمی اظهار داشت: پژمان بازیکن بزرگی است. او سالها در استقلال بوده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده و از تجربه بالایی برخوردار است اما بعید می دانم به استقلال برگردد و حتی شنیدم که می خواهد برای فولاد خوزستان بازی کند. در مورد چشمی هم باید بگویم که باشگاه با او در ارتباط است و امیدوارم او به تیم استقلال بازگردد. برای این فصل، استقلال به بازیکنان با تجربه نیاز دارد تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اردوی آبی پوشان در ترکیه هم گفت: ما امروز دوشنبه عازم ترکیه خواهیم شد و باید تمرینات منظمی را در آنجا انجام داده تا به آمادگی کامل برسیم. اگر بتوانیم منتظری و روزبه را به استقلال بازگردانیم کار بسیار خوبی را انجام داده ایم و اگر این کار صورت نگرفت باید بازیکنانی را جایگزین کنیم که بتوانند در خط دفاع که حساسیت ویژه ای بر روی آن است عملکرد خوبی داشته و با سایر بازیکنان به هماهنگی برسند.

وی در مورد اخراج سه بازیکن و اینکه آیا آنها بخشیده خواهند شد، ادامه داد: اگر این سه بازیکن به خاطر مسائل فنی کنار گذاشته شده باشند این موضوع در حیطه اختیارات سرمربی خواهد بود. البته امیدواریم بتوانیم این بازیکنان جوان را حفظ کنیم اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیافتد برای آنها آرزوی موفقیت خواهم کرد.

زرینچه در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی هم گفت: او به احتمال زیاد در استقلال خواهد ماند، صحبت هایی با او صورت گرفته و امیدوارم که مدیران استقلال بتوانند او را حفظ کنند و پس از توافقات نهایی، پاتوسی به جمع سایر بازیکنان در ترکیه اضافه شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با شروع لیگ، حاشیه برای تیم های بزرگ زیاد خواهد شد، تصریح کرد: همیشه در تیم های بزرگ حاشیه ای وجود داشته. من سالها در استقلال بوده ام و از این تیم شناخت کافی دارم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا اجازه ندهم حواشی بر متن غلبه کند البته برای آرامش یک تیم همه باید دست به دست هم دهند و اجازه ندهند حاشیه ها به تیم ضربه بزند. مطمئناً حمایت هواداران از تیم هم می تواند به استقلال کمک موثری کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید از اصغر حاجیلو هم تشکر کنم که به عنوان سرپرست زحمات زیادی برای استقلال کشید و امیدوارم هر جا که هست سلامت باشد و زندگی موفقی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین