کد خبر: ۵۹۸۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

مقاومت حداکثری، راهبرد ما در برابر فشار حداکثری آمریکا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه راهبرد ما در مقابل فشارهای حداکثری آمریکا مقاومت حد اکثری است، گفت: اگر بخواهیم مقاومت‌مان را در نقطه صد حفظ کنیم باید ایمان مان در نقطه صد باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: راهبرد آمریکا در قبال مردم ایران فشار حداکثری از طریق تحریم، تهدید و تزویر است.

وی افزود: تزویر همان لبخندهای دیپلماسی برای مذاکره است که می خواهند تیم ما را فریب دهد، دشمن سعی می کند خودش را خیرخواه نشان دهد تا ما را تسلیم کند. اهرم تهدید هم روشن است. 40 سال است که گزینه نظامی رو و زیر میز دشمن است. هدفش هم از تکرار تهدیدها ترساندن ما و تسلیم کردن ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: هدف از تحریم هم، فشار حداکثری در ارتباط با مسائل اقتصادی، نارضایتی مردم و آمدن به کف خیابان ها و راه انداختن تظاهرات ضد انقلابی و ایجاد تنش علیه انقلاب و نظام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: این راهبرد در 40 سال گذشته با فراز و نشیب فراوان جریان داشته اما با همه مشکلاتی که برای ملت ایران به وجود آمده است، مردم تسلیم نشدند و بنا بر تسلیم ندارند، چون تسلیم خلاف شأن ملت ایران است .

محمد حسنی افزود: کسانی که با تاریخ سروکار دارند و دشمن را می‌شناسند، می‌دانند تسلیم چاره کار نیست و مقاومت بهترین راه است چون قرآن، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را از ما خواسته است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ایمان و خداباوری برای مقاومت از مهم ترین عوامل برای ایستادگی در برابر دشمن است، کسی که خدا را باور کرد، هرگز به خودش اجازه ذلت پذیری را نمی‌دهد؛ اگرچه سال‌ها زندان برود و گرسنگی و تشنگی را سال‌ها تحمل کند. ملموس‌ترین و مشهودترین این موارد کربلا است. آیا کسی در کربلا تسلیم شد؟ یک نفر هم از امام حسین (ع) جدا نشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: چرا یاران امام حسین (ع) مقاومت کردند؟ آیا در صدد پست و مقام و یا حقوق نجومی بودند؟ آن‌ها می‌دانستند که شهادت، جراحت، اسارت و محرومیت دنیایی در انتظار آن‌ها است. کسی مقاومت می‌کند که دین دارد. کسانی مقاومت‌تر هستند که دین دارتر باشند.

وی تاکید کرد: راهبرد ما در مقابل فشارهای حداکثر آمریکا مقاومت حداکثری است. اگر بخواهیم مقاومت‌مان را در نقطه صد حفظ کنیم باید ایمان مان در نقطه صد باشد. شهدای سوباشی می‌دانستند به شهادت می‌رسند اما صحنه جنگ را رها نکردند. ماندند و شهید شدند. تا دنیا هست، راه و نام‌شان باقی است وباقی خواهد ماند.. مقاومت سربلندی و سرافرازی می‌آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین