کد خبر: ۵۹۸۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

امیر قطر با ترامپ دیدار کرد/ امضای قراردادهای نظامی و تجاری بین دو کشور

در سفر امیر قطر به واشنگتن، چندین قرارداد تجاری، دفاعی و حمل ونقل هوایی بین شرکت‌های آمریکایی و قطری به امضا رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

خرید سامانه پدافند هوایی ازسوی وزارت دفاع قطر از یک شرکت آمریکایی و خرید چندین فروند هواپیماهای مسافری از شرکت‌های تولید کننده هواپیماهای بزرگ مسافری از جمله قراردادهای شرکت‌های قطری با شرکت‌های آمریکایی در سفر امیر قطر به این کشور است.

قراردادهای نظامی و تجاری بین آمریکا و قطر به امضا رسید

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر روز گذشته به همراه هیأت تجاری و نظامی برای دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا عازم واشنگتن شد و این قراردادها در حضور امیر قطر و دونالد ترامپ در کاخ سفید به امضا رسید.

روزنامه قطری «الرایة» در این باره نوشت که سفر آل ثانی به واشنگتن با توجه به زمان و دستور کار آن از اهمیت زیادی برخوردار است و دو طرف تقویت همکاری مشترک را بررسی خواهند کرد و چندین توافقنامه برای تقویت شراکت استراتژیک بین دو کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی، انرژی، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقل هوایی امضا می‌شود.

این روزنامه نوشت که سفر امیر قطر به آمریکا همزمان با تحولات پرشتاب منطقه‌ای است به خصوص اینکه بحران قطر وارد سومین سال شده و تنش‌ها در منطقه خلیج فارس نیز به طور بی‌سابقه‌ای ادامه دارد و همین امر مشورت مستقیم بین دوحه و واشنگتن به منظور حفظ ثبات منطقه، امنیت و صلح جهانی را ضروری کرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
حیف اینهمه خدمتی که به قطر داشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
حیف اینهمه خدمتی که به قطر داشتیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین