کد خبر: ۵۹۹۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

سردار نجات: پاسخ آمریکا به سقوط پهپاد کلید یک جنگ تمام‌ناشدنی بود

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ دولت آمریکا به سقوط پهپاد توسط جمهوری اسلامی ایران، در حقیقت کلید یک جنگ تمام عیار و تمام ناشدنی در منطقه بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین نجات سه شنبه شب در همایش تبریز پیشگام گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: بعد از سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در آسمان ایران ترامپ جوابی نداد چون به خوبی می‌دانست اگر به این اقدام پاسخ دهد آغاز یک جنگ تمام‌نشدنی را کلید زده است.

وی اظهار داشت: اکنون تنها گفتمانی که در مقابل آمریکا در جهان قد علم کرده است گفتمان مقاومت است و باید توجه داشت که هیچ کشوری در دنیا به پیروزی نرسیده است مگر اینکه به اندیشه مقاومت و دفاع تکیه کند.

نجات به توسعه دو کشور چین و ژاپن اشاره و یادآوری کرد: این دو کشور مسیر پیشرفت را قبل از جنگ جهانی دوم شروع کرده بودند و ژاپن در زمان بمباران اتمی توسط آمریکا در تکامل پیشرفت اقتصادی خود بود.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز رشد و توسعه کشور خواند و اضافه کرد: متأسفانه اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده است و تصوری که در ذهن برخی افراد وجود دارد این است که با دنیا هیچ مبادله اقتصادی نداشته باشیم، در حالیکه اصل اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به استعداد و منابع داخلی کشور و برون نگری بر مبنای ظرفیت‌ها.

نجات با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: این دستور مقام رهبری فراتر از بیانیه بلکه یک منشور کلی برای کشور است که فراز و فرودهای مسیر انقلاب اسلامی را بیان کرده است و به ما گوشزد می‌کند کجا پیشرفت کردیم و این تعالی بر چه اساس و اصولی متکی بوده است.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت بهشتی و مطهری فردی که بتواند همانند امام خمینی (ره) مسیر اصیل انقلاب را هدایت کند، رهبر معظم انقلاب بود، اظهار داشت: ایشان به تمام فراز و فرودهای انقلاب اسلامی مسلط است و بعد از امام راحل تنها کسی را که به فرهیختگی، انقلابی گری و استواری بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی سراغ داریم، ایشان هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا نیز در این همایش یکی از اهداف دشمنان برای تحمیل ذلت به ملت ایران را ناامید کردن آنان جهت تسلیم در برابر خواسته‌های خود عنوان کرد و گفت: اما ایران اسلامی با جوانان خود می‌تواند برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب میانبر بزند و جوانان در مقاطع مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس قابلیت خودشان را نشان داده‌اند و البته در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

سردار رسول سنایی راد با اشاره به ضرورت شناخت سناریوهای دشمن برای مقابله با ملت ایران، افزود: دشمن با شبح جنگ به دنبال کشاندن ایران به میز مذاکره است و در این میان ناامیدسازی مردم یکی از برنامه‌های مهم دشمن برای زمین گیر کردن ملت ایران است.

وی بیانیه گام دوم را در تداوم نظام انقلابی دانست و یادآوری کرد: یکی از ضرورت‌های تداوم انقلاب اتخاذ مقاومت فعال در مواجهه با دشمن است چون استکبار به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران و مجبور کردن به سازش و ذلت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین