کد خبر: ۵۹۹۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲

توضیحات فتحی درباره کسر امتیاز استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص پرونده پروپیچ و خطر کسر امتیاز توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیرحسین فتحی در مورد خطر کسر امتیاز از استقلال گفت: به هواداران استقلال این اطمینان را می دهم که مشکلی بابت طلب پروپیچ استقلال را تهدید نمی کند و با رایزنی هایی که انجام شده و با کمک وزارت ورزش، شخص وزیر، جناب داور زنی، رئیس فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه و همچنین سفیر ما در زاگرب مشکلی بابت پرداخت طلب پروپیچ نداریم.

وی افزود: دو کار موازی را پیش برده ایم تا طلب 420 هزار دلاری این بازیکن پرداخت شود. باید از پناهی آذر و سایر مسئولان وزارت امور خارجه تشکر کنم که در 6 ماه گذشته پیگیر حل مساله پروپیچ بودند و همچنین سفیر ایران در زاگرب، طلب پروپیچ اکنون در سفارت ایران در زاگرب وجود دارد و برای حل این مشکل مهدی تاج، وزیر محترم ورزش و سایر مسئولان به ما کمک کردند. همچنین ما به موازات این کار خطیر را هم به زوریخ اعزام کردیم تا با رایزنی با مسئولان فیفا بتواند از محل طلب 850 هزار دلاری استقلال از فیفا مطالبات پروپیچ پرداخت شود.

مدیرعامل استقلال که با بخش خبری شبکه سه گفت و گو می کرد گفت: فیفا قول همکاری دارده اما یک درصد اگر فیفا این پول را نپردازد ما از طریق سفارت ایران در زاگرب مطالبات این بازیکن را پرداخت می کنیم لذا هیچ مشکلی در خصوص مطالبات این بازیکن استقلال را تهدید نمی کند. ما تا روز 16 جولای که سه شنبه است فرصت پرداخت پول را داریم و از یکی از این دو راه مطالبات پروپیچ پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
د لامصب تو هر موقع اطمینان می دی یه گندی پشت بندش هست... اطمینان دادی پاتوسی می مونه دیگه...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین