کد خبر: ۵۹۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

رقابت جالب فرزاد حسنی، علیرضا خمسه و هوتن شکیبا سر شباهت به علی معلم/ عکس

در نوزدهمین جشن حافظ، رقابتی جالب میان فرزاد حسنی، علیرضا خمسه و هوتن شکیبا برای شباهت بیشتر از نظر پوشش لباس به علی معلم شکل گرفت که از نکات جالب توجه این مراسم بود.
آفتاب‌‌نیوز :

نوزدهمین دوره جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ (دنیای تصویر)، شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر با حضور هنرمندان و معرفی برگزیدگان آثار سینمایی و تلویزیونی در برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم که با یاد علی معلم همراه بود و هر کدام از مهمانان و برگزیدگان هم به نوعی با ذکر خاطره یا سخنی از او یاد می‌کردند، اتفاق جالبی رخ داد و آن هم رقابت همراه با شوخی سه چهره سینمایی و تلویزیونی برای شباهت با علی معلم بود.

ابتدای جشن فرزاد حسنی که اجرای مراسم را برعهده داشت، تاکید کرد که کت سفید پوشیده است تا به علی معلم شبیه باشد و یادش را زنده کند. اما زمان زیادی نگذشت و کمی بعد علیرضا خمسه با کت و شلواری سفید برای اعلام یکی از برگزیدگان روی صحنه حضور پیدا کرد و گفت: «من کت و شلوار سفید پوشیدم و به علی معلم عزیز شبیه‌تر هستم.»

اما این رقابت به همین جا ختم نشد و در بخش‌های پایانی مراسم نوبت به هوتن شکیبا رسید تا برنده تندیس بهترین بازیگر مرد را اعلام کند، او با کتی سفید و پیراهنی فیروزه‌ای روی صحنه حاضر شد و در واکنش به سخنان حسنی و خمسه گفت: «من هم کت سفید پوشیدم هم پیراهن فیروزه‌ای و من از همه شبیه‌ترم.»

رقابت جالب فرزاد حسنی، علیرضا خمسه و هوتن شکیبا سر شباهت به علی معلم/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین