کد خبر: ۵۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

نمایشی متفاوت که برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود

شاه محمدی گفت:«اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» از لحاظ نوع اجرا برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود.
نمایشی متفاوت که برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود
آفتاب‌‌نیوز :

 مسعود شاه محمدی نویسنده و کارگردان نمایش «اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» درخصوص اجرای این نمایش، گفت: نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» اپیزودی است که در دو شب اجرا می شود , شب اول نمایش اتاق بی خوابی و شب دوم نمایش اتاق پذیرایی روی صحنه می رود.

اخبار فرهنگ و هنر _ وی ادامه داد: این نوع نمایش از لحاظ کار و نوع اجرا برای اولین بار در ایران اجرا می شود زیرا اولین کار اپیزودیک در ایران است و مخاطبان آن را به صورت سریالی تماشا می کنند.

شاه محمدی درخصوص نمایشنامه نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» بیان کرد: نمایشنامه یک زندگی و قصه ملودرام عاشقانه را بیان می کند. زن و مردی که درگیر مسائل طلاق هستند ولی قصه آن ها به صورت عاشقانه بیان می شود و این موضوع همانند قصه های انسان های مدرن است یعنی انسان هایی که تلاش می کنند, طلاق می گیرند و همه این ها به مسئله جست و جوی عشق باز می گردد.

وی افزود: ما آدم هایی را می بینیم که طلاق می گیرند و خیانت می کنند ولی اگر از زوایه دیگری به آن نگاه کنیم , می بینیم که همه آدم ها در تلاش برای یافتن عشق و آرامش هستند. ما عادت داریم که به قصه های جدایی تلخ نگاه و قضاوت کنیم.

شاه محمدی درخصوص پیام نمایش برای مخاطبان گفت: حرف اصلی ما این است که ما زنان و مردانی را که دچار ناسازگاری هستند, قضاوت و محکوم می کنیم. در نمایش همه این ها نمایش داده شده ولی ما نشان می دهیم که برای چیزی والاتر یعنی در جست و جوی عشق هستیم ولی این را فراموش کرده و شروع به قضاوت می کنیم.

وی ادامه داد: من بازیگران نمایش را بر اساس کاراکترهای نمایشنامه انتخاب می کنم زیرا داشتن گروهی ثابت , تداوم فعالیت و استاندارد را می خواهد . انجام کار نمایشی در ایران مانند زاینده رود است و ممکن است چند ماهی در حرفه کاری خود به خشک سالی برسید.

در خلاصه نمایش آمده است: امیر که در رابطه عاطفی خود با نرگس شکست خورده است، تصمیم گرفته که خودش را همراه با نرگس به ته یک دره عمیق پرتاپ کند و اینگونه نه فقط زندگی زناشویی که همه چیز را تمام کند.

پریسا محمدی، مهدی میرزاییان، تیما پوررحمانی و روشنک رضایی مهر بازیگران نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» هستند.

نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» از 6تیر تا 10 مرداد هر شب ساعت 21 در تماشاخانه مهرگان بر روی صحنه می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین