کد خبر: ۵۹۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

پیشنهاد نجومی جدید برای بیرانوند ؛ جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد ؟!

ظاهراً عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام ملت‌های آسیا و به ویژه دیدار دوستانه اخیر مقابل کره‌جنوبی باعث جلب توجه تیم ژاپنی شده است.
پیشنهاد نجومی جدید برای بیرانوند ؛ جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد ؟!
آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش بود که علیرضا بیرانوند وارد صفحه اختصاصی باشگاه ویسل کوبه ژاپن شده و بسیاری از پست‌های این صفحه اینستاگرامی را لایک کرده است. همان روز‌ها عنوان شد که این باشگاه ژاپنی که چهره‌های خاصی همچون اینیستا، داوید ویا و لوکاس پودولسکی را در اختیاردارد به دنبال خرید گلر شماره یک تیم ملی ایران و پرسپولیس است.

ظاهراً عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام ملت‌های آسیا و به ویژه دیدار دوستانه اخیر مقابل کره‌جنوبی باعث جلب توجه تیم ژاپنی شده است. در ادامه علیرضا بیرانوند جلسه‌ای با ایرج عرب برگزار کرد و گفت: «فرزند پرسپولیس هستم. پیشنهاداتی دارم، اما فعلاً، چون با پرسپولیس قرارداد دارم باید سر تمرین بروم.»

دروازه‌بان ملی‌پوش هیچ اشاره‌ای به ماندن قطعی خود نکرد و از کلمه «فعلاً» استفاده کرد. گابریل کالدرون هم که نمایش‌های بیرانوند را دیده بود اصرار زیادی کرد او در پرسپولیس بماند اما…

سه‌شنبه گذشته، اما مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی عنوان کرد این گلر ملی‌پوش از پرسپولیس رفتنی است. چرا؟ اول آنکه برخی وعده‌ها هنوز عملی نشده و حتی علی علیپور هم از این بابت شاکی است. موضوع دیگر پیشنهاد وسوسه‌انگیز و سنگین تیم ویسل کوبه ژاپن است. لابد می‌دانید بیرانوند در دوران مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بندی در قراردادش گنجانده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار آزاد شود و بتواند از پرسپولیس برود. گفته می‌شود باشگاه ویسل کوبه ژاپن حاضر است این ۷۰۰ هزار دلار را برای دریافت رضایتنامه علیرضا به باشگاه پرسپولیس بپردازد.

تیم ژاپنی جدا از این ۷۰۰ هزار دلار که به باشگاه پرسپولیس می‌دهد حاضر است ۳ میلیون دلار (معادل ۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان!) هم با خود علیرضا بیرانوند قرارداد ببندد. همان‌طور که نوشتیم این مبلغ حدود ۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان می‌شود که گذشتن از آن کار هر کس نیست.

یک لحظه خودتان را جای علیرضا بیرانوند بگذارید و تصور کنید تیمی حاضر است به شما نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کند. آیا با وجود این پیشنهاد حاضر می‌شوید با ۲ یا ۳ میلیارد تومان در ایران بمانید و در پرسپولیس توپ بزنید؟!

دیروز البته علیرضا بیرانوند همراه با کاروان پرسپولیس به اردوی ترکیه سفر کرد. او طبق قراردادی که با پرسپولیس دارد به عنوان بازیکن حرفه‌ای با تیم تمرین می‌کند، اما بعید می‌دانیم در این تیم بماند.

روز گذشته و قبل از سفر تلاش زیادی کردیم که با علیرضا بیرانوند صحبت کنیم، اما او تمایلی به مصاحبه نشان نداد و فقط به یک جمله بسنده کرد: «من با پرسپولیس به ترکیه می‌روم، اما هیچ چیز معلوم نیست. حرفی هم ندارم، چون همه چیز را به وکیلم سپرده‌ام.»

بلافاصله پس از این صحبت با مصطفی سلیمانی تماس گرفتیم. وکیل بیرانوند در این رابطه گفت: «علیرضا بیرانوند در حال حاضر سه پیشنهاد خوب از ژاپن، بلژیک و ایتالیا دارد. البته او همراه تیم پرسپولیس به ترکیه سفر کرده، اما تکلیفش به زودی مشخص خواهد شد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که به نفع پرسپولیس و علیرضا بیرانوند باشد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
بازار گرمی نکن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین