کد خبر: ۵۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

تهدید مسافران مترو با اسلحه پلاستیکی

فردی که برای نشستن روی صندلی مترو، مسافران را با اسلحه پلاستیکی تهدید کرده بود، در ایستگاه چهارراه ولیعصر دستگیر شد.
تهدید مسافران مترو با اسلحه پلاستیکی
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر از وقوع درگیری میان دو مسافر مترو باخبر شده و با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد درگیری میان دو مسافر از داخل قطار آغاز شده و پس از پیاده شدن از آن نیز ادامه داشته است.

همچنین در تحقیقات بعدی مأموران نیز مشخص شد که یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مأمور معرفی کرده بود و درگیری نیز به همین دلیل آغاز شده است که در همین راستا دو طرف درگیری به پلیس مترو منتقل شده و در آنجا مشخص شد که دعوا بر سر نشستن روی صندلی آغاز شده و هنگامی که متهم جایی برای نشستن پیدا نکرده با نشان دادن اسلحه اش به مسافران نشسته بر روی صندلی خود را مأمور معرفی کرده و درخواست نشستن روی صندلی را کرده است که با توجه به پلاستیکی بودن اسلحه شهروندان با این فرد درگیر شده‌اند.

در ادامه بررسی‌های انجام شده با توجه به رفتار غیرعادی متهم این احتمال مطرح شد که وی دچار اختلالات روانی باشد که در همین راستا مقرر شد بررسی‌های بیشتر روی این فرد انجام شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد: گزارش اولیه در این خصوص تنظیم شده و متهم برای سیر مراحل قانونی و نیز بررسی شرایط روحی و روانی به کلانتری ۱۲۹ جامی تحویل داده شد تا با دستور قضائی دستوران بعدی در موردش انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین