کد خبر: ۶۰۰۰۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
سازمان بازرسی و قوه قضائیه ورود کنند

در "باستی هیلز" لواسان چه می‎گذرد؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ساخت شهرک‌های لاکچری نظیر باستی‌ هیلز در لواسان در نظام اسلامی تعجب برانگیز است، گفت: تصمیم قوه قضاییه در برچیدن حصارهای این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان بود.
در
آفتاب‌‌نیوز :

سید احسن علوی درباره ساخت و سازهای غیرقانونی یا غیرمجاز در شهرک باستی هیلز لواسان بیان کرد: این‌که ساخت‌وسازها در این شهرک به طور قانونی انجام شده است یا نه را باید از شهرداری پرسید، اما آنچه که اعلام شده این است که قیمت هر یک از ویلاهای این شهرک بین ۲۰۰ میلیارد تا ۷۰۰ میلیارد است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در ادامه اظهار کرد: گویا این شهرک توسط گیت‌هایی از محیط اطراف جدا شده بودند و تنها افراد خاصی اجازه ورود به آن را داشته‌اند. وجود چنین شهرک‌هایی در جمهوری اسلامی عجیب است. وجود چنین شکاف طبقاتی در جامعه جای سوال دارد. اقدام قوه قضاییه در برچیدن گیت‌های اطراف این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان است.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حصارکشی دور ساختمان‌ها و ایجاد محدودیت در تردد معنایی ندارد، تصریح کرد: باید مشخص شود که چه کسانی در آنجا تملک دارند که چنین محل اختصاصی را برای خود ساخته‌اند.

نایب رئیس کمیسیون عمران در ادامه تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه باید به ساخت و ساز چنین شهرک‌هایی ورود پیدا کنند. افرادی که چنین خانه‌هایی برای خود می‌سازند و یک منطقه را تسخیر می‌کنند باید مشخص شوند.

علوی در پایان گفت: در جامعه‌ای که رهبر انقلاب در وسط شهر زندگی می‌کنند وجود چنین خانه‌هایی با قیمت‌های نجومی ناباورانه است.

در

ویلا شبیه کاخ ساخته‎اند

امام‌جمعه لواسان نیز با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی گفت: ویلا شبیه کاخ سفید ساخته‌اند. در باستی خانه نیست، قلعه است.

وی افزود: یکی از سرمایه‌دارها به من گفت هیچ کاری نمی‌توانی بکنی چون معیار، پول است و پول هم دست من است.

امام جمعه لواسان با بیان اینکه "فساد سیستماتیک در کشور نداریم"، گفت: اگر منِ آخوند در این مملکت از مبارزه با فساد حرف نزنم، چه کسی حرف بزند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
1
11
خدا را شکر که کوخ نشینان را کاخ نشین کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
چرا باید یه عده انقدر قدرت بگیرند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر کشور قانون ندارد ناظر ندارد کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چرا قانون داره البته نه برای از ما بهتران و ژن های خوب
معلم بجنوردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
خدایا روا مدار که گدا معتبر شود
گر معتبر شود از خدا معتبر شود
خدایا پیش از دادن نعمتی به ما قدرت درک و هضم آن را نیز عطایمان کن.آمین.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین