کد خبر: ۶۰۰۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

قیمت مرغ باید متعادل شود

استاندار زنجان گفت: قیمت مرغ باید متعادل شود.
آفتاب‌‌نیوز :

فتح‌الله حقیقی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در آینده نزدیک هفته دولت را پیش رو داریم که انتظار می‌رود دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این هفته برگزار شود. همچنین در این هفته استان میزبان چند وزیر از کابینه خواهد بود.

این مسئول در رابطه با انتخابات، ادامه داد: امسال مشارکت مردمی اهمیت بالایی دارد و بخش دولتی توجه داشته باشد که رای آوردن و یا رای نیاوردن هیچ فردی به بخش دولتی ارتباطی ندارد، بلکه بخش دولتی موظف به برگزاری انتخابات قانونمند در استان است و امیدواریم که همانند سال‌های گذشته انتخابات قانونی و نظام‌مندی را شاهد باشیم.

وی افزود: همه باید قانون را مراعات کنند و اگر به دنبال حضور گسترده مردم، صحت و امنیت انتخابات و ... هستیم باید قانون در برگزاری انتخابات جاری شود و باید توجه داشت که اقتدار هر انتخابات به قانونی بودن آن است و هیچ مدیری حق ندارد در مورد انتخابات موضع‌گیری کند و با افرادی که این مهم را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به افزایش قیمت مرغ گرم در روزهای اخیر، تصریح کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی از اصناف و مرغ‌داران در عرضه مرغ گرم قیمت را مراعات نمی‌کنند که انتظار می‌رود ستاد تنظیم بازار استان، اقدام جدی در این زمینه به عمل آورد که در غیر این صورت علاوه‌ بر متخلفان، با اعضای ستاد تنظیم بازار نیز برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه باید تا فردا (27 تیرماه) قیمت‌ها متعادل شود، یادآور شد: برای اینکه کنترلی بر بازار وجود داشته باشد باید جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت منظم و هدفمند برگزار شود و انتظار می‌رود تعزیرات در رابطه با این مسئه وارد عمل شود و افرادی که مخالفت و یا مشکلاتی ایجاد می‌کنند به قوه قضائیه معرفی شوند.

حقیقی با تاکید بر رعایت انصاف، عنوان کرد: سال گذشته نیز این مشکل در استان وجود داشت و این در حالی بود که تولید مرغ گرم استان و نیز توزیع آن بیش از نیاز استان بود و به خاطر قاچاق مردم در تامین مایحتاج خود با مشکل مواجه شده بودند و حال تاکید بر این است که قیمت مرغ تا فردا بشکند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ مدیران در شهرستان‌ها، گفت: مقرر شده بود که همه دستگاه‌ها اینفوگرافیکی را برای پنج اقدام مهم خود در سال گذشته تهیه و برای بارگذاری در پرتال استانداری ارائه کنند که بنا به آنچه اعلام شده بسیاری از دستگاه‌ها آن را انجام نداده‌اند و از امروز هیچ فایلی از هیچ‌کدام از دستگاه‌ها پذیرفته نیست.

این مسئول با گلایه از در دسترس نبودن برخی مدیران در روزهای تعطیل و یا ساعات غیرکاری، اظهار کرد: چابک‌سازی تکلیفی برای همه است که از آن می‌توان برای رسیدن به رونق تولید استفاده کرد و در سایه تلاش است که می‌توان اهداف را محقق کرد و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی امسال شش واحد تولیدی در استان فعالیت خود را آغاز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
بشه بیست تومان دیگه خیلی از مردم نمی توانند بخرند و بازار کاملا متعادل میشود
نگرانی نداره شما راحت صادر کنید عراقی ها
اونها واجب ترن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین