کد خبر: ۶۰۰۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

دلار و سکه در بازار امروز چند؟

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه را در این خبر بخوانید.
دلار و سکه در بازار امروز چند؟
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۵ هزار تومان (۶۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۹۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۴۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) فروخته می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۹۰ هزار و ۸۲۹ تومان (۱۳۸۵ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۴۰۲.۶۸ دلار (۱۱.۳۲ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

دلار ارزان‌تر شد

اما قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها با شیب زیادی رو به کاهش است؛ به گونه‌ای که دلار نسبت به دیروز در صرافی‌های بانکی ۶۵۰ تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود و بانک‌ها هم ۴۳۷ تومان کمتر می‌خرند.

بانک‌ها امروز (۲۶ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۱ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۳۱۴ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۶۸۶ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۴۶ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۲۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۶۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین