کد خبر: ۶۰۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹

فردوس کاویانی در مراسم بزرگداشت خود حاضر نشد + عکس

فردوس کاویانی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت و آرمیتا کاویانی به نمایندگی از پدر در مراسم حضور یافت.
فردوس کاویانی در مراسم بزرگداشت خود حاضر نشد + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

آیین نکوداشت فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور پرشمار هنرمندان و علاقمندان این بازیگر در خانه سینما برگزار شد.

شاید در کنار استقبال زیاد مخاطبین و اهالی فرهنگ و هنر، غیبت فردوس کاویانی در شب بزرگداشت این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون جالب توجه بود.

زیرا فردوس کاویانی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت و آرمیتا کاویانی به نمایندگی از پدر در مراسم حضور یافت.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما درباره فردوس کاویانی گفت: او بازیگری است که با بهره گیری از تجربیات خود برای مسایل زندگی از وجود خود مایه گذاشت تا ما را با مصایب زندگی آشنا کرده و رنج زندگی را کم کند. او لبخند به لب آورده است و وادار کرده به عمر مفید خود بیفزاییم.

حمید جبلی بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: از کاویانی چیزهای زیادی مثل نظم، ادب و احترام آموختیم. او سال‌ها عمر خود را گذاشت تا برای کسانیکه خانه نداشتند خانه بخرد و من برای او سلامتی آرزو می‌کنم.

علیرضا خمسه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، تصریح کرد: فردوس برای من یک کمدین بزرگ بوده و هست. او همزمان هم کمدی را می‌شناسد و هم تراژدی را. من خیلی متاسف شدم که او خیلی سریع با دنیای تصویر قهر کرد.

وی افزود: فیلم‌های زیادی بود که می‌توانست کار کند اما کار نکرد چون فکر می‌کرد باید در تئاتر باشد. او برای تئاتری‌ها به دنبال حل مسکن بود اما به ناحق تهمت‌هایی هم شنید.

فاطمه معتمدآریا متن لوح تقدیر انجمن بازیگران سینمای ایران را برای مخاطبان قرائت و سپس آن را به دختر کاویانی اهدا کرد.

بعد از صحبت های صدرالدین زاهد از بازیگران قدیمی تئاتر و اشاره به علت غیبت گوهر خیراندیش اعلام کردند که این بازیگر هم به علت مشکل گوش راهی بیمارستان شده است.

هادی مرزبان بازیگر و کارگردان خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر دوستانی از ادارات و نهادهای مختلف از من می‌خواستند که به دلیل دوستی که با او دارم هماهنگ کنم تا به دیدارش بروند. فردوس اما به خیلی از این ملاقات‌ها نه می‌گفت. خیلی وعده‌ها داده شد و زمانی که به فردوس می‌گفتم، او باز هم نه می‌گفت و می‌خواست در خلوت باشد. همانطور که سال‌ها کارش را به آرامی انجام داده است.

مهرانه مهین ترابی با اشاره به اینکه آرزو دارم فردوس کاویانی دوباره جلوی دوربین حاضر شود، گفت: از صمیم قلب دوست دارم حالش خوب شود و دوباره جلوی دوربین حاضر شود. برایش آرزوی سلامتی کامل دارم و از خدا می‌خواهم او دوباره به صحنه بازگردد و با عشقی که از طریق کارش به ما می‌دهد ما را بهره مند کند.

در پایان یک پیام تصویری از کاویانی پخش شد که در آن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما هستم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

وی در این پیام عنوان کرد: حال خوشی ندارم. شرایط به گونه ای بوده است که مدت‌هاست که نتوانستم کاری داشته باشم. از شما عزیزان که جویای احوال من هستید خیلی ممنونم شما باعث شادی و انرژی دادن به من می‌شوید.

دختر کاویانی نیز در این جلسه گفت: از طرف پدر عذرخواهی می‌کنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم او عاشق است و همیشه نگران مردمش بود. من عشق خالصانه را از پدرم آموختم و امیدوارم بتوانم مثل او باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین