کد خبر: ۶۰۰۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در محور قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران - پردیس و شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است، اما عبور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری این محور مانند بومهن، آزادراه تهران - پردیس، رودهن و جاجرود فوق سنگین و تقریباً قفل شده است.

وی گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است، اما در منطقه فیروزکوه، گیلاوند و همچنین در کمربندی شهر بومهن ترافیک فوق سنگین و با پس زدگی همراه است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها در این محور گره ترافیکی وجود ندارد.

محبی افزود: هموطنان در چنین شرایطی با صبر، شکیبایی و آرامش مسیر را طی کرده و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان ما رقم بزنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه هموطنان در ساعات پایانی تعطیلات اقدام به بازگشت از مسافرت می‌کنند که این باعث بروز گره‌های سنگین ترافیکی و قفل شدن محورها می‌شود و این به دلیل عدم گنجایش عبور این تعداد خودرو از این محورها است، بنابراین هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر و کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها، اقدام به آغاز سفر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین