کد خبر: ۶۰۰۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

اونای امری: آرسنال 4-3 خرید بزرگ خواهد داشت

اونای امری گفته که آرسنال تا پایان پنجره نقل و انتقالات، سه، چهار بازیکن گرانقیمت خواهد خرید.
آفتاب‌‌نیوز :

این مربی اسپانیایی در تلاش است که تیمش را متحول کند. چهار بازیکن اصلی آرسنال در تابستان جدا شدند و لوران کوشیلنی، کاپیتان تیم هم دست به اعتصاب زده است.

امری مطمئن است که حضور بازیکنان جدید اوضاع را بهتر خواهد کرد. تنها خرید آرسنال تاکنون گابریل مارتینلی بوده که با 6 میلیون پوند خریداری شده است اما آرسنال به دنبال جذب ویلیام سالیبا و کیه‌ران تیرنی هم هست و دنی سبایوس و ویلفرید زاها را هم زیر نظر دارد.

امری گفت: «هدف ما این است که سه، چهار بازیکن جذب کنیم که واقعا تیم ما را بهتر بسازند. ما سرسختانه به دنبال خرید بازیکنان بسیار گرانقیمت هستیم. ما بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم که می‌توانند پیشرفت کنند اما نیاز داریم بازیکنانی هم جذب کنیم که بیایند و به ما کمک کنند. ما جلسات بسیاری با باشگاه داریم، با ادو (مدیر فنی) و همچنین جاش و استن کروئنکه.

ما ایده روشنی داریم که این است که بازیکنانی در پست‌های خاص بخریم تا بتوانند با عملکرد عالی‌شان به ما کمک کنند.

ما اول به سراغ نخستین هدف خواهیم رفت و اگر نتوانیم او را بخریم به سراغ هدف دوم می‌رویم اما هر بار کسی هست که حضورش بتواند تیم را بهتر کند.»

از او درباره سبایوس، هافبک رئال مادرید سوال شد که رئال حاضر است او را قرض بدهد. امری گفت: «من نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی حرف بزنم اما دنی سبایوس بازیکن خیلی خوبی است.»

پیر امریک اوبامیانگ که با 60 میلیون پوند، گران‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال است، در تمرینات آسیب دید و در حالی که یک بسته بزرگ یخ روی زانویش گذاشته بود به کناری رفت اما کادر پزشکی آرسنال مطمئن است که او مشکل چندانی ندارد.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه کوشیلنی در لندن به سر می‌برد و حاضر نشده آرسنال را در اردوی پیش‌فصل همراهی کند، احتمالا گرانیت ژاکا به‌عنوان کاپیتان جدید تیم برگزیده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین