کد خبر: ۶۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

رعد و برق در برخی مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده برای بعدازظهرها و اوایل شب جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.
رعد و برق در برخی مناطق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی افزود: همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳۱ تیر و اول مرداد) با شمالی شدن جریانات هوا در دریای خزر بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست.

وی اظهارداشت: برای بعدازظهر امروز و فردا دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، در استان‌هایی مانند سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی خواهیم داشت که احتمال رعد و برق پراکنده در این مناطق وجود دارد، سایر مناطق کشور برای چند روز آینده جوی پایدار و صاف خواهند داشت.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده برای خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده که موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

احتمال بارش در ارتفاعات تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد خواهد داشت که امشب احتمال بارش باران در ارتفاعات وجود دارد که اگر رخ دهد تا حدودی رطوبت هوا کاهش یافته و هوا کمی بهتر می‌شود، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۹ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه بالای صفر می‌رسد، بیشینه دمای روز گذشته تهران ۴۱ درجه بالای صفر بود.

گودرزی گفت: دهلران و شهداد کرمان با دمای ۴۹ درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل ۹، لاله‌زار کرمان و شهرکرد ۱۱ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین