کد خبر: ۶۰۱۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

امروز نیز همچون روز گذشته قیمت‌ها نه تنها در بازار ارز، طلا و سکه روند افزایشی داشته، بلکه در بانک‌ها نیز خرید دلار با افزایش همراه بوده است.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به چهار میلیون و ۲۴۵ هزار تومان رسیده که نسبت به دیروز ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. سکه تمام طرح قدیم نیز افزایش ۵۰ هزار تومانی داشته و چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۰۴ هزار و ۸۱۴ تومان معامله می‌شود که بیش از ۳۰۰۰ تومان قیمت آن افزایش یافته است.

نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه هم یک میلیون و ۴۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند که نیم سکه ۵۰ هزار و ربع سکه ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت دارند.

همچنین سکه یک گرمی افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده و ۹۷۰ هزار تومان است.

افزایش نرخ دلار

بانک‌ها امروز (۳۱ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که در روز گذشته ۱۱ هزار و ۳۱۴ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۵۵۷ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۹۶۵ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز افزایش داشته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۳ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی گران شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۶۱۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین