کد خبر: ۶۰۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

هوای اصفهان در آستانه وضعیت ناسالم

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: وضعیت کیفی هوای اصفهان امروز با میانگین شاخص کیفی ۹۸ در آستانه وضعیت ناسالم قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

بابک صادقیان اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای اصفهان امروز با میانگین شاخص کیفی ۹۸ در وضعیت سالم ثبت شد اما در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

وی افزود: هوای اصفهان در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهر اصفهان مانند میدان احمدآباد با شاخص کیفی ۹۲، خیابان رودکی ۹۷ و بزرگراه خرازی ۱۰۰ در وضعیت سالم ثبت شده است و در استانداری با ۱۰۰ و پروین ۱۰۰ در وضعیت سالم ثبت شده است اما در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کیفیت هوای شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت زرد و نارنجی

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها کیفی هوا در وضعیت زرد و یا نارنجی ثبت شده است، بیان داشت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در شاهین شهر با ۹۰، مبارکه با ۸۷، نجف آباد ۸۷، و سجزی ۹۰، دولت آباد ۱۰۰ در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی تاکید کرد: شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ نشانه هوای خطرناک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین