کد خبر: ۶۰۱۱۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

نوجوانان تکواندو ایران قهرمان آسیا شدند

پرونده دهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ایران در مجموع دختران و پسران در اردن بسته شد.
نوجوانان تکواندو ایران قهرمان آسیا شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پایان دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضو، ۳۳۱ از روز گذشته در امان آغاز شده بود، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع دختران و پسران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ نقره، یک برنز و ۱۷۹ امتیاز مقتدرانه قهرمان قاره کهن شد، کره جنوبی با ۳ مدال طلا، ۴ نقره، ۷ برنز و ۱۱۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و چین با ۳ طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۷۷ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش پسران ملی‌پوشان با غیرت ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره، یک برنز و ۹۹ امتیاز توانستند برای نخستین مرتبه مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند. کره جنوبی با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و ۶۲ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم ازبکستان با ۲ مدال طلا، یک نقره ،۲ برنز و ۵۴ امتیاز سوم شد. تیم‌های اردن و افغانستان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

علی توکلی، امیرسینا بختیاری، علیرضا حسین پور، امیرحسین بهرآبادی و علی نجفی ۵ مدال طلا، امیررضا متولد شهرستان، پدرام جمشیدی، پاشا عطاردی و حامد اصغری چهار مدال نقره و علی اکبری یک مدال برنز برای تیم کشورمان در این بخش با مربیگری محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، حسین کریمی و وحید ناصری به عنوان مربیان کسب کردند.

در بخش تیمی، دختران توانمند کشورمان توانستند برای دومین بار و با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۸۰ امتیاز با شایستگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب نمایند. تیم چین با ۳ مدال طلا، ۲ برنز و۵۲ امتیاز نایب قهرمان شد و کره جنوبی نیز با یک مدال طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۴۸ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد. تیم‌های چین تایپه و اردن به ترتیب عنوان چهارم و پنجم را کسب کردند.

مبینا کلی‌وند، غزل سلطانی، آناهیتا توکلی، نگار اسماعیلی و یلدا ولی نژاد ۵ مدال طلا، تینا مدانلو به همراه نسترن ولی زاده نیز دو مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین