کد خبر: ۶۰۱۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

با ۲ مدال طلای جهانی "مسافرکِشی" می‌کنم

عضو تیم ملی وزنه برداری معولان گفت: دو مدال طلای جهانی و دو مدال نقره آسیایی دارم، اما برای گذران معیشتم مجبور به مسافرکِشی هستم.
با ۲ مدال طلای جهانی
آفتاب‌‌نیوز :

صمد عباسی با بیان اینکه برای تامین مخارج زندگی‌اش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: وزنه برداری رشته ای پرهزینه است و مکمل هایی هم که می خرم قیمت بالایی دارند. از طرف دیگر هزینه های زندگی باعث شده تا از چندسال پیش به شغل مسافرکشی رو بیاورم.

وی افزود: بخاطر معلولیتم به من تاکسی نمی دهند، برای همین با پرایدی که دارم مسافرکشی می کنم، تابحال هم به دلیل قانون ممنوعیت مسافرکشی توسط ماشین های شخصی، چندبار توسط پلیس جریمه شده ام.

وزنه بردار معلول کرمانشاهی تصریح کرد: چند مدت پیش به دلیل نیاز مالی شدیدی که داشتم، ۱۵ میلیون تومان از فدراسیون وام گرفتم و اکنون ماهانه یک میلیون تومان باید قسط وام را پرداخت کنم که به سختی آن را جور می کنم.

عباسی اضافه کرد: هرچند دو مدال طلای جهانی و دو مدال نقره آسیایی دارم، اما از طرف فدراسیون حقوقی نمی گیرم، این درحالی است که ورزشکاران سالم که مدال جهانی دارند دارای حقوق هستند، ولی برای ورزشکاران معلول تنها کسانی که مدال پارالمپیک کسب کرده باشند از این امتیاز برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: چندین سال پیش به دلیل مدال هایی که در میادین مختلف کسب کرده بودم، از اداره کل کار، شهرداری، ورزش وجوانان و بهزیستی خواستم تا شغلی برایم دست و پا کنند، اما آن زمان چون مدرکم سیکل بود گفتند با این مدرک تحصیلی نمی شود و اگر دیپلم بگیری مشکلت حل می شود. برای همین چندسال تلاش کردم و دیپلم گرفتم، اما بازهم اتفاقی نیفتاد.

عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان در ادامه از تلاش و تمرین بالا برای کسب مدال در مسابقات جایزه بزرگ امارات در اواخر امسال خبرداد و گفت: آخرین مسابقه ای که شرکت کردم، مسابقات آسیا اقیانوسیه ژاپن بود که به دلیل قضاوت ناعادلانه داور از گرفتن مدال بازماندم که امیدوارم در مسابقات امارات جبران کنم و بتوانم مدالی خوشرنگ کسب کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
کلا نظر دادن برای خبر ها اشتباه ست
اگه نظر مخالف و تند باشد با پرجم کشوری دیگر نشان داده میشه
اگر موافق باشه تا دلت میخواد بزرگ میشه
کامنت ها را کلا دستکاری میکنید موافق و مخالف نظرها که اصلا واقعی نیست
خودتان خوش باشید.....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین