کد خبر: ۶۰۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

دستگیری قاتل اندکی پس از ارتکاب قتل در ساوه/مواد مخدر باز هم جنایت آفرید

فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستانش را در یکی از شهرک های صنعتی ساوه با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری قاتل اندکی پس از ارتکاب قتل در ساوه/مواد مخدر باز هم جنایت آفرید
آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: صبح روز گذشته گزارشی از یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

به گزارش پلیس، وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی 29 ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان فوت فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی خاطرنشان کرد: پرونده این قتل، به منظور انجام تحقیقات میدانی، سیر مراحل قانونی و دستگیری قاتل در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

سرهنگ اسدی اظهار کرد: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل،‌ فرد قاتل در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.

اعتراف قاتل

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند و در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل مرد 29 ساله، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین