کد خبر: ۶۰۱۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
تبلیغات

هزینه‌های غرفه سازی؛ کاهش اصولی هزینه‌های ساخت غرفه نمایشگاهی

توجه کنید که مدت زمانی که در نمایشگاه حضور دارید معمولا بین ۳ تا ۷ روز می‌باشد در نتیجه برنامه‌ریزی شما به منظور بودجه‌بندی هزینه‌های حضور در نمایشگاه می‌بایست برای این بازه زمانی تعریف گردد. در واقع متریال‌ها و وسایل مورد نیاز برای یک حضور موفق در نمایشگاه اقلام هزینه بری هستند که شما را متحمل هزینه می‌کنند و مشارکت کننده بر اساس کیفیت و کمیت آنها، هزینه نهایی را برآورد خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

هزینه‌های غرفه‌سازی نمایشگاهی؛ روش‌های کنترل آن و کاهش هزینه‌های اضافه طراحی و ساخت غرفه از جمله مواردی است که در این مقاله می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

به منظور توسعه کسب و کار و افزودن تعداد مشتریان جدید به دایره مشتریان فعلی برند و شرکت شما نیاز به حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاهی را دارد. حضور در نمایشگاه نیازمند داشتن یک غرفه متناسب و اصولی با نوع فعالیت شما می‌باشد و داشتن همین غرفه شرکت شما را متحمل هزینه‌های طراحی و ساخت غرفه می‌کنید.

کاهش اصولی هزینه‌های ساخت غرفه نمایشگاهی

در قدم اول قبل از انتخاب یک شرکت غرفه‌سازی و عقد قرارداد شما باید برآوردی از هزینه‌های حضور در نمایشگاه داشته باشید ابتدا می‌توانید فهرستی از عوامل برای آماده‌سازی غرفه و حضور در نمایشگاه آماده کنید.

توجه کنید که مدت زمانی که در نمایشگاه حضور دارید معمولا بین ۳ تا ۷ روز می‌باشد در نتیجه برنامه‌ریزی شما به منظور بودجه‌بندی هزینه‌های حضور در نمایشگاه می‌بایست برای این بازه زمانی تعریف گردد. در واقع متریال‌ها و وسایل مورد نیاز برای یک حضور موفق در نمایشگاه اقلام هزینه بری هستند که شما را متحمل هزینه می‌کنند و مشارکت کننده بر اساس کیفیت و کمیت آنها، هزینه نهایی را برآورد خواهد کرد.

غرفه سازی توسط خودمان یا شرکت معتبر غرفه سازی

برای حضور در نمایشگاه و داشتن یک غرفه شما دو راه دارید؛ یا خودتان غرفه را بسازید یا غرفه سازی را به عهده یک شرکت معتبر طراحی و ساخت غرفه بگذارید. پیشنهاد ما اینست که به دلیل تجربه بالا و تخصص شرکت‌های غرفه سازی حتما از یک شرکت طراحی و ساخت غرفه کمک بگیرید و حتما قبل از عقد قرارداد با شرکت مورد نظر نمونه غرفه سازی ‌های انجام شده توسط آن شرکت را بررسی نمایید.

بدیهی است که کیفیت و سرعت ساخت غرفه توسط شما و شرکت معتبر غرفه سازی قابل قیاس نیست.

هزینه‌های غرفه سازی؛ کاهش اصولی هزینه‌های ساخت غرفه نمایشگاهی

نوع و متراژ غرفه؛ از عوامل تاثیرگذار در قیمت غرفه سازی

میزان هزینه‌های غرفه سازی با انتخاب نوع غرفه شروع می‌شود.

در حالت کلی ۴ نوع کلی غرفه ردیفی، نبشی، شبه جزیره‌ای و جزیره‌ای وجود دارد که این تقسیم بندی بر اساس زاویه دید مشتریان می‌باشد. باید توجه داشت که انتخاب هر کدام نوع از غرفه‌ها شما را متحمل هزینه‌های خاص خود میکند.
توجه داشته باشید که غرفه سازی در نمایشگاه به ۲ صورت خودساخته و پیش ساخته انجام میشود. (البته هر کدام از این دو نوع خود به چند زیر دسته تقسیم می‌شوند). در نوع اول (خودساخته) غرفه مورد نظر شما مطابق با نیاز‌ها و نوع فعالیت شما طراحی و ساخته میشود و در نوع پیش ساخته با نوع اول متفاوت است و غرفه‌ها از ابزار و مصالح از پیش ساخته شده اجرا و نصب می‌شوند. در نهایت باید توجه داشت که هزینه‌های غرفه سازی خودساخته از هزینه‌های مربوط به غرفه سازی پیش ساخته ارزان‌تر است.

متراژ ساخت غرفه سازی از مهمترین و ابتدایی‌ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی و ساخت غرفه به شمار می‌رود. متراژ از دو جنبه می‌تواند بر هزینه نهایی شما تاثیرگذار باشد. متراژ کف غرفه جهت اجاره کردن و متراژ دکوراسیون. متراژ کف غرفه جهت اجاره کردن میزان متراژی است که شما باید بر اساس آن متراژ اجاره پرداخت کنید و متراژ دکوراسیون میزان مساحت و متراژی است که برای ساخت غرفه سازی بر اساس آن هزینه طراحی و ساخت غرفه پرداخت میکنید.

بدیهی است که هر چه متراژ بالاتری را برای حضور در نمایشگاه و غرفه خود انتخاب نمایید باید هزینه بیشتری را برای مدت حضور در نمایشگاه پرداخت نمایید.

هزینه‌های اجاره تجهیزات نمایشگاهی

شما برای حضور فعال و موثر در نمایشگاه نیاز به یک سری از لوازم جانبی ضروری دارید که هزینه خرید و یا اجاره آن برای شما هزینه متحمل میکند. این وسایل می‌تواند از جمله میز، صندلی، قفسه و شلف، چای ساز، قهوه ساز، لوازم پذیرایی و ... باشد. این‌ها هزینه‌هایی است که پیشنهاد میکنیم از همان ابتدا نسبت به اعمال آن در برآورد خود اقدام نمایید.

توجه کنید که هزینه‌های اعلام شده در بالا خود میتواند شامل موارد ریز دیگری نیز باشد برای مثال خرید و یا اجاره میز و صندلی VIP برای مشتریان خاص و یا موقعیت‌های عقد قرارداد. به صورت کلی پیشنهاد میکنیم فضای پذیرایی و وسایل‌های آن را برای دو مجموعه مشتریان خاص و مشتریان عام به صورت جداگانه تهیه نمایید. رعایت این مورد میتواند تاثیر بسزایی در تبدیل مشتریان بالقوه شما به مشتریان بالفعل داشته باشد.

هزینه‌های تبلیغات؛ چاپ کاتالوگ، بروشور و ...

این باور که برای حضور در نمایشگاه صرفا یک غرفه سازی زیبا کفایت میکند و دیگر نیاز به هیچ معرفی کننده‌ای نیست کاملا باور اشتباه و غلطی است.

تاثیر چاپ و پخش یک کاتالوگ، بروشور و ... در نمایشگاه کمتر از حضور در نمایشگاه و فعالیت در غرفه خود نیست چرا که بسیاری از مشتریان شما جواب بسیاری از سوالات اولیه خود را میتوانند در کاتالوگ‌ها و بروشور‌های ارائه شده توسط شما پیدا کنند و یا اینکه مشتریان بالقوه شما می‌توانند در فرصتی مناسب نگاهی به فعالیت‌ها و خدمات شما در فضایی دیگر نمایند.

پس پیشنهاد میکنیم به هیچ وجود هزینه‌های چاپ کاتالوگ خود را در کنار طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود نادیده نگیرید.

هزینه‌های پرسنل غرفه نمایشگاه

هزینه‌های پرسنل و کارمندان شرکت شما، جزو هزینه‌های بدیهی حضور در یک نمایشگاه می‌باشد.

پیشنهاد میشود هزینه‌های حق ماموریت پرسنل به منظور حضور در نمایشگاه، هزینه‌های یک شکل سازی و متحد سازی پرسنل (ماننده هزینه‌های بج سینه، پیکسل، لباس‌های متحدالشکل و ...) در برآورد‌های هزینه‌های طراحی و ساخت غرفه در نظر گرفته شود.

در نهایت پیشنهاد میکنیم به منظور کاهش و کنترل هزینه‌های غرفه سازی و آرامش خاطر خودتان، صفر تا صد طراحی و ساخت غرفه خود را به یک شرکت معتبر غرفه سازی که دارای تجربه و تخصص بالا میباشد بسپارید مطمئن باشید هزینه‌های نهایی و تمام شده غرفه سازی شما بسیار پایین‌تر از هزینه‌ها به هنگام ساخت توسط خودتان می‌شود. شرکت غرفه سازی آمیتیس یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی می‌باشد که می‌توانید به شما در این امر کمک بسیار زیادی بکند.

هزینه‌های غرفه سازی؛ کاهش اصولی هزینه‌های ساخت غرفه نمایشگاهی

مروری بر سابقه‌ی شرکت آمیتیس

شرکت آمیتیس دارای گرید A از انجمن غرفه سازان ایران از نمایشگاه بین المللی و عضو انجمن غرفه سازان و با اجرای هر ساله بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع غرفه نمایشگاهی می‌تواند به عنوان یک شرکت معتبر و پر تجربه در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در کنار شما باشد. شما میتوانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را با اطمینان خاطر به شرکت آمیتیس بسپارید.

گروه خدمات قابل ارائه شرکت آمیتیس:

• غرفه سازی
• دکوراسیون داخلی
• دکور فروشگاهی (برندشاپ)
• استند فروشگاهی
• چاپ و تبلیغات
• عملیات عمرانی

برای دریافت مشاوره رایگان غرفه سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس می‌توانید تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کار‌های غرفه‌سازی شرکت آمیتیس می‌توانید به گالری نمونه کار‌های شرکت آمیتیس مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین