کد خبر: ۶۰۱۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

مصرف مواد مخدر فاجعه آفرید/ اقدام به چاقوکشی و قتل

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستان خود را با چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات پلیس ساوه شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پرویز اسدی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح روز گذشته گزارشی از یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی ۲۹ ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی خاطر نشان کرد: پرونده این قتل، به منظور انجام تحقیقات میدانی، سیر مراحل قانونی و دستگیری قاتل در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

اسدی اظهار داشت: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل، فرد قاتل در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند که در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل مرد ۲۹ ساله، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین