کد خبر: ۶۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

دختر تکواندوکار بوکانی قهرمان آسیا شد

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: «مونا عبدی» دختر نونهال این شهرستان توانست با شایستگی تمام به مقام قهرمانی رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا دست پیدا کند.
دختر تکواندوکار بوکانی قهرمان آسیا شد
آفتاب‌‌نیوز :

انور ملارحیمی اظهار داشت: این تکواندوکار نونهال بوکانی در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم توانست با شکست همه رقیبان خود عنوان نخست را به دست آورد.

وی ادامه داد: این ورزشکار خوش آتیه پس از یک دور استراحت به مصاف «جو می‌کیم» از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۲۹ بر هفت به برتری رسید و در دومین گام «زوئه هاجر» از لبنان را ۳۳ بر ۱۱ از پیش رو برداشت وبه مرحله فینال مسابقات راه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: وی در بازی فینال نیز توانست «پاچاراپون سوخامون» از تایلند را ۱۹ بر ۱۱ شکست داده و مدال طلا را از آن خود کند.

وی گفت: هدایت تیم ملی دختران کشور بر عهده «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «محبوبه محمدنژاد» و «راضیه آقاجان‌پور» به عنوان مربی بود.

ملارحیمی اظهار کرد: در این مسابقات تیم ایران با کسب پنج مدال طلا و ۲ برنز و کسب ۷۰ امتیاز در جایگاه نخست آسیا قرار گرفت و تیم‌های کره جنوبی و لبنان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان آسیا ۲۰۱۹ با حضور ۲۳۳ تکواندوکار از دیروز به میزبانی "امان" اردن آغاز و امروز به پایان رسید.

این تکواندوکار بوکانی در مسابقات آزاد کشوری در رده سنی نوجوانان دختر اردیبهشت امسال موفق شد با کسب مقام دوم در وزن منهای 41 کیلوگرم جواز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی را کسب کند.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در آذربایحان غربی است و دارای بیش از ۹ هزار ورزشکار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین