کد خبر: ۶۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

نگارش ۲ قسمت از «پایتخت۶» به پایان رسید/ همکاری دلچسب با تنابنده

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر از حضور در کنار محسن تنابنده به عنوان نویسنده فصل جدید سریال «پایتخت» خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «مولن روژ» به نویسندگی وی و کارگردانی حسین پارسایی در باغ کتاب روی صحنه است، درباره حضورش در مجموعه «پایتخت» به خبرنگار مهر گفت: همراه با محسن تنابنده در حال نگارش فصل ششم مجموعه «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم هستیم و تا امروز نگارش ۲ قسمت از سریال به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که تا قبل از آغاز تصویربرداری این مجموعه بخش عمده‌ای از نگارش فیلمنامه به پایان برسد. در فصل جدید کاراکترها تغییرات اساسی و بنیادینی کرده‌اند که این تغییرات در راستای جذاب تر شدن سریال خواهد بود. تلاشم این است که از تجربه سال‌ها حضورم در تئاتر در نگارش این متن استفاده کنم و بتوانم به درستی این تجربیات را انتقال دهم.

عباسی یادآور شد: سریال نویسی کار بسیار دشواری است و نگارش متن این مجموعه نیز با توجه به اینکه همه مخاطبان شخصیت‌های آن را می‌شناسند و با ویژگی‌ها و رفتارهایشان آشنا هستند، بسیار دشوارتر خواهد بود.

وی در پایان صحبت هایش درباره تجربه همکاری با محسن تنابنده بیان کرد: تجربه همکاری با محسن تنابنده که البته این روزها به عنوان بازیگر در نمایش «مولن روژ» حضور دارد تجربه بسیار بی‌نظیری است چون او ذهنی بسیار پویا و فعال دارد و من همکاری با وی را به عنوان یک تجربه سخت در نظر می‌گیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین