کد خبر: ۶۰۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

بوسکتس: دمبله بهتر از قبل بازی می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از تغییر سبک بازی هم‌تیمی فرانسوی‌اش ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرخیو بوسکتس در گفت‌وگویی با روزنامه ورزشی آس در مورد 4 بازیکن حال و گذشته تیمش نظرداد.

وی در بخشی از این مصاحبه در مورد عثمان دمبله‌ از این بازیکن تعریف کرد. بوسکتس اظهارداشت: به نظر می‌رسد بازی دمبله بهتر از قبل شده است.او شروع به کار خوبی داشته است.البته هر بازیکنی وقتی در جایی کارش را شروع می‌کند،‌ به طور قطع با سختی‌های مواجه می‌شود.چون همه چیز نو است و جنبه تازگی دارد.به نظرم می‌تواند به بارسلونا انری مثبت زیادی دهد.

بازیکن با تجربه کاتالان‌ها در مورد دیونگ،‌ هم‌تیمی هلندی جدیدش نیز عنوان کرد:او بازیکنی است کامل که برای هر پست دفاع و خط میانی مناسب است.البته این مساله به نظر مربی بستگی دارد.اما چیزی که مشخص است، ضرب آهنگ در بازی او است و این که می‌تواند فوتبالیست تاثیرگذاری در تیم باشد.

بوسکتس در ادامه این مصاحبه در مورد آنتوان گریژمن،‌فوروارد فرانسوی جدید تیمش نیز عنوان کرد:فکر می‌کنم ورودش برای والورده مشکل ایجاد کرده اما از منظری دیگر،‌او برای بخش هجومی تیم بسیار چهره ارزشمندی است.به طور قطع به ما در طول فصل کمک خواهد کرد.

در بخش پایانی این مصاحبه،‌بوسکتس در مورد آندرس اینیستا، بازیکن بزرگ پیشین تیم عنوان کرد:آندرس برای بارسا یعنی همه چیز.او همیشه یک وزنه مهم و بزرگ برای بارسا بود.تیم با کمک او سال‌ها افتخار‌آفرینی کرد.او در تیم ملی هم چهره‌ تاثیرگذاری بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین