کد خبر: ۶۰۱۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

طرح خارق‌العاده ورزشگاه جدید اورتون در لیورپول+عکس

باشگاه اورتون که قدمت ورزشگاه خانگی فعلی‌اش، گودیسون پارک، به سال 1892 برمی‌گردد از طرح خارق‌العاده ورزشگاه جدیدش پرده‌برداری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

اورتون از برنامه‌های این باشگاه برای ساخت ورزشگاهی جدید در شمال شهر لیورپول پرده‌برداری کرد. اورتون می‌گوید این ورزشگاه جدید چیزی در حدود یک میلیارد پوند به اقتصاد منطقه‌ی مرسی‌ساید، خانه‌ی این باشگاه، کمک خواهد کرد.

ورزشگاه خانگی فعلی اورتون، گودیسون پارک، در سال 1892 افتتاح شده است. طرح منتشر شده از سوی اورتون برای ورزشگاه جدید این باشگاه از ساخت ورزشگاهی خارق‌العاده خبر می‌دهد. نقشه‌های اصلی این ورزشگاه قرار است حداکثر تا اواخر سال 2019 به مقامات مسئول ارائه شود.

عزیز ۵۰۰ میلیون دلاری شهر لیورپول+عکس

استادیوم جدید اورتون که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده به صورت یک طبقه و تک‌سکو ساخته خواهد شد، شبیه به ورزشگاه مشهور بوروسیا دورتموند که از آن به عنوان دیوار زرد یاد می‌شود.

باشگاه اورتون در بیانیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه در طراحی ورزشگاه جدید از مصالح و نماهای آجری، فولادی و شیشه‌ای استفاده خواهد کرد. طرح ورزشگاه جدید از سنت دریانوردی و انبارهای وسیعی این منطقه که قدمتی تاریخی دارد الهام گرفته شده است".

عزیز ۵۰۰ میلیون دلاری شهر لیورپول+عکس

در ادامه بیانیه باشگاه اورتون آمده:" سازه ورزشگاه ترکیبی از سنتهای تاریخی و طراحی نوین خواهد بود. شالوده‌ی استادیوم جدید آجری خواهد بود تا به ورزشگاه تاریخی ما گودیسون پارک ارجاع دهد اما سازه سقف استادیوم جدید که از فولاد و شیشه ساخته خواهد شد به استادیوم جدید اورتون سیمایی مدرن می‌دهد".

عزیز ۵۰۰ میلیون دلاری شهر لیورپول+عکس

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین