کد خبر: ۶۰۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵

حوادث رانندگی در سمنان ۲۸ مصدوم برجا گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: جمعه پنج حادثه رانندگی در جاده های شرق استان سمنان روی داد که ۲۸ تن مصدوم شدند.
حوادث رانندگی در سمنان ۲۸ مصدوم برجا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر سلمانپور افزود: ساعت ۱۹ و پنج دقیقه یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده دامغان به شاهرودتصادف کردند که این حادثه ۱۱مصدوم داشت.

سلمانپور گفت: سه مصدوم سرپایی مداوا شده و هشت تن نیز توسط آمبولانس های پایگاه امام علی (ع) و منطقه سه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۷و ۱۶دقیقه هم در جاده سراسری تهران - مشهد ، پنج کیلومتر بعد از روستای عباس آباد میامی یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد که پنج نفر مصدوم شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه یک مصدوم این حادثه سرپایی مداوا شد، گفت: جهار مصدوم بعد از اقدامات نخستین درمانی توسط پرسنل پایگاه فراش آباد به بیمارستان امام حسین(ع) اعزام شدند.

سلمانپور گفت: ساعت ۱۴و ۲۲دقیقه نیز در محور میامی به کالپوش یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون شده و پنج تن زخمی شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید درساعت ۹و ۵۳ دقیقه امروز در محور شاهرود به سبزوار خبر داد و گفت: در این حادثه نیز چهار تن مصدوم شدند که پس از اقدامات نخستین ۲ مصدوم به وسیله آمبولانس پایگاه عباس آباد و ۲ مصدوم دیگر به علت وخیم بودن حالشان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع ) شاهرود اعزام شدند .

وی گفت: واژگونی سمند در کیلومتر ۴۰ محور میامی به شاهرود نیز سه مصدوم برجای گذاشت که پس از اقدامات اولیه جهت درمان به بیمارستان امام حسین( ع) شاهرود اعزام شدند.

روز گذشته هم برخورد خودروی اچ سی کراس با گارد ریل ساعت ۱۰ و ۳۸ نیز در ۲۰ کیلومتری محور میامی سبزوار ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۴ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی به وسیله یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

راه های شاهرود و میامی به دلیل قرار گرفتن در میانه مسیر تهران- مشهد یکی از پر رفت و آمد ترین محور های مواصلاتی کشور است.

هر ساله حدود ۲۰ میلیون مسافر و زایر حرم مطهر رضوی(ع) از جاده های شاهرود و میامی گذر می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین